نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. فروردين 1403 - 9:17   |   کد مطلب: 33336
سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری ویژه ملایر گفت: روزجهانی قدس یادگار ماندگار امام راحل و عظیم الشان ماست و حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بستر پیروزی جبهه مقاومت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ مسعود وفایی زاده در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان ملایر با اشاره به اینکه شرایط کنونی جهان و منطقه گفت: شرایط امروز بیش از هر زمان دیگری به ما وعده پیروزی جبهه مقاومت را می دهد.

وی گفت: عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فروریخت و همه دانستند که این رژیم کودک کش تا چه حد بسیار زیادی ضعیف است.

سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری ویژه ملایر  بیان کرد:  روزجهانی قدس یادگار ماندگار امام راحل و عظیم الشان ماست و حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بستر پیروزی جبهه مقاومت است.

وی با بیان اینکه شرایط جهان و منطقه واقعیتی آشکار و حساس دارد و حمایت بی دریغ مردم از جریان مقاومت در روز جهانی قدس می تواند به تقویت هرچه بیشتر امت اسلام در برابر صهیونیست ها بینجامد، تاکید کرد:  لذا از همه مردم شریف و شهید پرور ملایر می خواهیم با شور انقلابی خود و با حضور در راهپیمایی روز قدس این بار هم حماسه سازی کنند.

وفاییزاده با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای برگزاری راهپیکایی روز قدس در ملایر بیان کرد: مردم ملایر همراه با آزادگان سراسر دنیا در روز جهانی قدس راهپیمایی با شکوه برگزار می‌کنند.

 

انتای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار