نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. فروردين 1403 - 9:29   |   کد مطلب: 33338
شهردار ملایر خبر داد:
جهان شهر ملایر سیاه‌پوش سوگ علوی
شهردار ملایر گفت: هم‌زمان با فرارسیدن سالروز شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع)، جهان شهر ملایر با اهتزاز صدها پرچم، سیاه‌پوش شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛  مجید فرجی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام حزن و اندوه شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان گرامی در لیالی پر برکت قدر گفت: بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز شهادت بزرگ‌مردی است که اسوه و مظهر بی‌بدیلی از عدالت برای بشریت در طول تاریخ است.

وی  با اشاره به فضاسازی و تبلیغات محیطی گسترده در سطح شهر به مناسبت لیالی قدر و در راستای ادای احترام به حضرت امیرالمؤمنین(ع) افزود: ۵۰۰۰ متر ریسه پارچه‌ای مشکی و بیش از ۱۳۰۰ عدد پرچم مناسبتی چوبی، عرضی و عمودی در معابر، میادین و بلوارهای اصلی شهر ویژه ایام شهادت مولا علی (ع) توسط نیروهای خدوم اداره سیما و منظر شهری جهت برگزاری باشکوه این ایام نصب شده است.

 

شهردار ملایر با بیان اینکه شب‌های قدر اوج معنویت ماه رمضان و شب رحمت الهی و آمرزش گناهان است و نزد مسلمانان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: جمع‌آوری ریسه‌های الوان، تعویض پرچم‌های مبادی ورودی شهر با پرچم‌های سیاه، سیاه‌پوش کردن پل انقلاب و نصب پرچم‌های مزین به نام مبارک حضرت علی (ع) از جمله اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به مناسبت این ایام است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار