نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. فروردين 1403 - 10:02   |   کد مطلب: 33339
رابط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر:
راهپیمایی روز قدس پرشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود
رابط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر گفت: اقدامات اخیر رژیم کودک کش صهیونیستی دل هر فرد آزاده‌ای در جهان را آزرده می‌کند و امسال راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر از هر سال برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا شمس در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به در پیش بودن برگزاری روز قدس گفت: مسئله قدس یکی از محوری‌ترین مسائل جهان اسلام است.
وی با بیان اینکه مسلمین و آزادگان جهان همه ساله در روز قدس با حضور در راهپیمایی این روز از جنایات صهیونیسم‌ها اعلام انزجار می‌کنند، تصریح کرد: امسال نیز شاهد برگزاری راهپیمایی روز قدی در نقاط مختلف جهان خواهیم بود.
رابط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس در ملایر عنوان کرد: راهپیمایی امسال روز قدس دارای کوبنده‌تر از هر سال برگزار می‌شود.
وی به جنایت‌های همه‌روزه رژیم منحوس صهیونیستی در فلسطین و غزه اشاره کرد و گفت: خوی وحشی‌گری و گرگ صفتی صهیونیست‌ها امسال بیشتر از همیشه خودنمایی کرد.
شمس افزود: جنایت صهیونیست‌ها در غزه و به‌شهادت‌رساندن هزاران کودک و زن و  جنابت بیمارستان شفا تنها گوشه‌ای از اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیسمی در ماه‌های اخیر در غزه است.
وی به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه اشاره کرد و گفت: این اقدام صهیونیست‌ها و به شهادت رساندن تعدادی از مستشاران نظامی ایرانی نوعی اعلام جنگ به ایران است.
وی عنوان کرد: اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی دل هر فرد آزاده‌ای در جهان را آزرده می‌کند و امسال راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر از هر سال برگزار می‌شود.
رابط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به برنامه‌ریزی روز قدس در نقاط مختلف شهرستان ملایر عنوان کرد: روز جمعه و هم‌زمان با سراسر دنیا راهپیمایی روز قدس در ملایر و مراکز بخش‌ها و شهرهای مهم شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: مسیر راهپیمایی روز قدس در ملایر از میدان امام خمینی(ره) به سمت مصلی حضرت ابوالفضل(ع) و میعادگاه نمازجمعه است.
شمس بیان کرد: راهپیمایی روز قدس همچنین در شهرهای سامن، ازندریان، زنگنه و جوکار و در روستاهای بزرگ شهرستان نیز به‌صورت تجمع در مساجد برگزار می‌شود.
انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار