نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. فروردين 1403 - 9:47   |   کد مطلب: 33340
نماینده مردم ملایر در مجلس:
روز قدس تبلور جریان جهانی ضد صهیونیستی است
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس نشانگر و تبلور جریان جهانی ضد صهیونیستی است و امروز دیگر ملت‌های دنیا در مقابل وحشیگری‌های صهیونیست‌ها سکوت نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی ملایری‌ها با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اطهار کرد: اتفاق رخ‌داده در دمشق در حمله کنسولگری ایران جنایت دیگری از جنایات زنجیره‌ای رژیم صهیونیستی را نشان داد.

وی حمله به کنسولگری ایران را اقدامی ناجوانمردانه و جنایتی کم‌نظیر دانست و گفت: این اقدام صهیونیست‌ها بر خلاف استانداردهای نظام دیپلماتیک و حقوق بین‌الملل است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اقدام صهیونیست‌ها را نشان از ذات پلید و خون‌ریزشان دارد، تصریح کرد: حملات ناجوانمردانه حکایت از ترس و وحشتی است که بر دل صهیونیست‌ها بعد از عملیات طوفان الاقصی نشسته است.

وی افزود: رژیم جعلی صهیونیستی باید بداند که گنبد آهنی و حاشیه امنی برای آنها در هیچ کجای دنیا وجود ندارد و نابودی ثمره تمامی اقدامات آنان است.

آزادی‌خواه بیان کرد: امروز هر کسی که بر حقوق بشر تعرض کند و قصد ایجاد خشونت و خونریزی و ناامنی داشته باشد جامعه اسلامی به هر شکلی مقابل این وحشی‌گری خواهد ایستاد.

وی با اشاره به برپایی راهپیمایی ضد صهیونیستی در سراسر دنیا عنوان کرد: بسیاری از ملت‌ها در کشورهای اروپایی به خوی وحشی‌گری صهیونیست‌ها اعتراض کردند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان کرد: همه دنیا امروز از خوی خون‌ریز صهیونیست‌ها مطلع شده‌اند و رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل به هر اقدامی دست می‌زند.

وی تأکید کرد: حکومت صهیونیستی یک‌خانه عنکبوتی است که رو به اضمحلال است و اقدامات وحشیانه آنان نشان از ترس و وحشتی است که بر دلشان نشسته است.

آزادی‌خواه بیان کرد: اگر روزی فقط فلسطینی‌ها در مقابل رژِم غاصب صهیونیستی ایستاده بودند امروز کل دنیا در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده و در اعتراض به وحشی‌گری‌ها آنان معترض هستند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: همه دنیا در روز قدس متحد ضد صهیونیستی می شوند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روز قدس زمانی از تهران به فرمان امام امت(ره) شروع شد و امروز به کل دنیا رسیده است.

وی بیان کرد: روز قدس دیگر ویژه بلاد اسلامی نبود و امروز روز قدس برای همه دنیا و کشورها است و همه انزجار و اعتراض خود را به خوی خون‌ریز صهیونیست‌ها نشان می‌دهند.

آزادی‌خواه بیان کرد: روز قدس نشانگر و تبلور جریان جهانی ضد صهیونیستی است و امروز دیگر ملت‌های دنیا در مقابل وحشیگری‌های صهیونیست‌ها سکوت نمی‌کنند.

وی گفت: امسال و در ماه‌های اخیر رژیم غاصب صهیونیستی حملات هولناکی به فلسطین داشت و بیش از ۳۰ هزار مردم غزه را به خاک و خون کشید و کودک کشی و نسل‌کشی را به اوج رساند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال راهپیمایی روز قدس پرشورتر از همیشه برگزار می‌شود، تصریح کرد: اضمحلال و زوال رژیم صهیونیستی زودتر از آن است که همه فکر می‌کنند، رخ می‌دهد.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار