نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. فروردين 1403 - 15:39   |   کد مطلب: 33343
نماینده مردم ملایر در مجلس:
انتقام سخت محو رژیم صهیونسیتی است
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: همه صحبت از انتقام سخت می کنند و باید دانست روزی که رژیم صهیونسیتی محو شود انتقام سخت رقم می‌خورد و این مسئله در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلی حضرت ابوالفضل علیه‌السلام ملایر با بیان اینکه  بزرگترین دشمن مسلمانان صهیونیست‌ها هستند، گفت:  این کلام وحی و قرار قرآن است و این رژیم خونخواری خود را به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به سخنان رهبری درباره عمر رژیم خونخوار صهیونیست، تصریح کرد: امسال روز قدس متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد و همه دنیا شعار مرگ بر اسرائیل را سر دادند و این پیش‌بینی مقام معظم رهبری بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز در خیابان‌های لندن و پاریس بر علیه رژیم صهیونسیتی تظاهرات برگزار و علیه اسرائیل شعار می‌دهند.

وی با بیان محبوبیت روز افزون مقاومت و شهید سلیمانی در دنیا عنوان کرد: همان‌قدر که محبوبیت حاج قاسم افزوده می‌شود، صهیونیست‌ها در دنیا منفور می‌شوند.

آزادی‌خواه به حمله به کنسولگری ایران در سوریه اشاره کرد و گفت: این اقدام خلاف تمامی کنوانسیون‌های بین‌المللی و دیپلماتیک بود و همانگونه که رهبری تأکید داشتند دشمنان به هدف خود نمی‌رسند.

وی گفت: پس از عملیات طوفان‌الاقصی که هیمنه رژیم صهیونسیتی به یکباره فرو ریخت چرا که آنان همچنین سیلی تا کنون نخورده بودند و باید بدانند که تازه اول کار است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: همه صحبت از انتقام سخت می کنند و باید دانست روزی که رژیم صهیونسیتی محو شود انتقام سخت رقم می‌خورد و این مسئله در حال اجرا است.

وی به جنایات جنگی روزافزون صهیونیست‌ها در غزه اشاره کرد و گفت: منطق اسرائیل حمله به زنان و کودکان بیگناه است و باید بدانند که سیل خروشان خشم مسلمانان به زودی آنان را نابود می‌کند.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

آخرین اخبار