نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. فروردين 1403 - 16:22   |   کد مطلب: 33346
امام جمعه ملایر گفت: مقاومت ایران الگویی برای مسلمان جهان است و مردم یمن با دستان خالی در مقابل تمام کفر و استکبار ایستاده‌اند و با جنگ نامتقارن اجازه عبور کشتی‌های غربی‌ها را نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی ارزنده در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به نامگذاری روز قدس توسط رهبر کبیر انقلاب گفت: اقدامات  و حمایت‌های ایران سبب شناخته شدن فلسطین در دنیا شد.

وی با بیان اینکه امروز توان از اسرائیل گرفته شده است و نمی‌‌داند چگونه با جبهه مقاومت مبارزه کند، تأکید کرد: علی‌رغم اینکه توان نظامی رژیم صهیونسیتی از فلسطین و لبنان بیشتر از اما در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۶ روزه شکست می خورد.

امام جمعه ملایر بیان کرد: اندیشمندان و تحلیل‌گران صهیونیستی دلیل شکست‌های خود را جنگ نامتقارن می‌دانند.
وی افزود: جنگ نامتقارن یعنی رزمنده‌های اسلامی با تیکه بر قدرت ایمان و اراده خود در مقابل تمام توان نظامی اسرائیل ایستاده می‌کنند و باعث می‌شود دشمنان دیوانه شوند.

ارزنده با حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: مردم ایران بیش از  ۴۵ سال است در مقابل تمام توان دشمن مقاومت کردند و هر روز شاهد پیشرفت ایران اسلامی هستیم.

وی گفت: مقاومت ایران الگویی برای مسلمان جهان است و مردم یمن با دستان خالی در مقابل تمام کفر و استکبار ایستاده‌اند و با جنگ نامتقارن اجازه عبور کشتی‌های غربی‌ها را نمی‌دهند.

امام جمعه ملایر سردار سلیمانی را نماد جنگ نامتقارن دانست و گفت: این سردار بیش از ۴۰ سال در مقابل دشمنان ایستاد و با هر جا که دشمن به دنبال تجاوز به مسلمانان بود آنان را نابود کرد.

وی جنگ نامتقارن را برگفته از شعار پیروزی خون بر شمشیر دانست و گفت: امروز رژیم صهیونسیتی رو به اضمحلال و در لبه پرتگاه نابودی قرار دارد.

ارزنده به حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در سوریه اشاره کرد و گفت: تحلیل‌گران غربی اذعان کرده که اسرائیل با این اقدام نابودی خود را سرعت بخشیده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار