نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. فروردين 1403 - 8:51   |   کد مطلب: 33356
مدیرعامل ستاد دیه همدان گفت: یک زندانی جرائم غیرعمد همزمان با شب‌های قدر و با کمک بانوان بسیجی پایگاه شهیده سمیه همدان آزاد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ یدالله روحانی منش تصریح  کرد: حدود سه ماه پیش مرد جوانی به علت ورشکستگی و ناتوانی در پاس کردن چک و پرداخت بدهی، راهی زندان همدان شد.

او افزود: پرونده این مرد جوان برای پیگیری و رسیدگی در ستاد دیه استان تشکیل شد تا بتوان با رایزنی با شکات زمینه آزادی این زندانی را فراهم کرد.

مدیرعامل ستاد دیه همدان گفت: پایگاه شهیده سمیه زیر مجموعه هیات رهروان حضرت زینب (س) چند سالی است که برای کمک به زندانیان نیازمند پیشگام شده و در این پرونده نیز همکاری لازم را داشت.

روحانی منش با بیان اینکه با کمک اعضای این پایگاه این مرد جوان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت گفت: جشن گلریزان همزمان با شب‌های قدر در همدان برگزار و خیران نیک اندیش از مال خود برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند گذشتند.

او گفت: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

روحانی منش افزود: در حال حاضر شمار زندانیان جرائم غیرعمد این استان بیش از ۲۶۰ نفر است که امید می‌رود با کمک مردم سخاوتمند این استان تعداد زیادی از این محکومان مالی تا پایان سال آزاد شوند.

اوگفت: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار