نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. فروردين 1403 - 8:35   |   کد مطلب: 33422
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر خبر داد
برپایی ۱۲۵ پایگاه جمع آوری فطریه در ملایر
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر گفت: ۱۲۵ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره همزمان با عید فطر در این شهرستان ملایر برپا می شود.

علی خراسانی، در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان  گفت: همزمان با عید سعید فطر پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطره در ملایر برپا می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از برپایی ۱۲۵ پایگاه زکات فطره همزمان با عید فطر در ملایر خبر داد و تصریح کرد: این پایگاه‌ها شامل پایگاه شهری و روستایی در مساجد، مصلی های نماز عید فطر و مراکز نیکوکاری شهر و روستا است.

خراسانی بیان کرد: در سال گذشته مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان زکات فطره جمع‌آوری و امسال پیش‌بینی می‌شود مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان جمع‌آوری شود.

وی یادآور شد: مردم می‌توانند زکات فطره  و کفارات خود را از طریق راه‌های الکترونیکی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۱۵۹۷برای فطریه عام، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۵۹۸۸برای فطریه سادات، شماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۴۲۵۳، برای کفاره غیر عمد و  شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۲۵۲۰ برای کفاره عمد به حساب کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر پرداخت کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر با بیان اینکه در مساجد فطریه جمع آوری شده با همت هئیت امنای مسجد در بین نیازمندان همان محل توزیع می‌شود گفت: در روستاها نیز به همت دهیاری و شورای اسلامی  و معتمدین زکات جمع آوری شده در بین نیازمندان  توزیع خواهد شد و در شهر نیز زکات فطریه جمع آوری شده تا ظهر عید فطر به حساب مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و مددجویان بهزیستی  واریز می‌شود.

 وی با تاکید بر اینکه مردم مراقب فضای مجازی بوده و از واریز زکات فطریه به هر حساب شخصی  کارت افراد در فضای مجازی خودداری کنند افزود: شماره ای که توسط کمیته امداد اعلام شده مربوط به حساب کمیته امداد بوده و طبق مصوبه شورای زکات شهرستان در صورت اعلام حساب کارت شخصی برای دریافت زکات فطریه مردم، پلیس فتا و نیروی انتظامی با افراد متخلف برخورد می‌کنند.

خراسانی همچنین از جذب  ۲ و هزار و ۲۰۰ حامی در ایام ماه رمضان در ملایر خبر داد و تصریح کرد: با توجه به سهمیه ۳ هزار نفری جذب حامیان برای شهرستان ملایر بحمد الله در ایام ماه مبارک رمضان مردم مومن و نیکوکار این شهرستان با قدم در این راه خیز خوش درخشیدند.

 وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۷۰۰ فرزند یتیم و طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد ملایرهستند گفت:  ۱۳ هزار حامی از ایتام زیر پوشش این نهاد حمایت می کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر ضمن تقدیراز خیران و نیکوکاران ملایری در راستای حمایت از افراد زیر پوشش این نهاد در زمینه های مختلف ابراز داشت: امسال نیز مردم نیکوکار و خیران ملایری با حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد با بیش از ۳۲ هزار پرس غذا در طرح اطعام مهدوی و بیش از ۷ هزار سبد معیشتی در ماه رمضان حمایت خود را از  خانواده های زیر پوشش و نیازمند ملایر داشتند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار