پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

21. فروردين 1403 - 11:20   |   کد مطلب: 33433
فرماندار ملایر گفت: در راستای فرهنگ‌سازی و استفاده از افراد صاحب اندیشه قرارگاه شهرستانی عفاف و حجاب با نام ریحانه النبی سلام‌الله‌علیها را برای فعالیت در این امر مهم تأسیس می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ سلمان اسماعیلی پیش از ظهر امروز  در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان ملایر با اشاره به لزوم توجه ویژه به مسئله عفاف و حجاب گفت: باید از ظرفیت علمی و فرهنگی شهرستان در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب استفاده کرد:

وی به نقش فرهنگ‌سازی در حوزه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: در حوزه عفاف و حجاب به یک فرهنگ‌سازی مؤثر و عمیق نیازمند هستیم.

فرماندار ملایر نقش فعالان فرهنگی  در مسئله حجاب را بی‌بدیل دانست و عنوان کرد:  استفاده از افراد صاحب اندیشه و تجربه در این حوزه بسیار راهگشا است.

وی به تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب در ملایر اشاره کرد و گفت:  در راستای فرهنگ‌سازی و استفاده از افراد صاحب اندیشه قرارگاه شهرستانی عفاف و حجاب با نام ریحانه النبی سلام‌الله‌علیها را برای فعالیت در این امر مهم تأسیس می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه باید در حوزه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی برنامه‌ریزی مدون داشت تصریح کرد: برای زیست‌بوم فرهنگی و اجتماعی ملایر در حوزه‌های گوناگون باید سند راهبردی و نسخه عملی داشته باشیم.

وی افزود:  حوزه مهم ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از این قاعده مستثنی نیست و باید سند راهبردی و نسخه عملی برای مسئله مه عفاف و حجاب تدوین کرد.

فرماندار ملایر با بیان اینکه رعایت هنجارهای قانونی و شرعی از خط‌قرمزهاست، تأکید کرد:  در کنار راهبرد فرهنگ‌سازی که بسیار مورد تأکید است برخوردهای قانونی نیز قطعاً اثربخش است.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار