نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. فروردين 1403 - 11:21   |   کد مطلب: 33434
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۸۴ نفر شامل ۴۸۷ هزار و ۹۳ خانوار در استان همدان مشمول دریافت مرحله سوم طرح فجرانه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ یوسف شعبانی در تشریح مراحل اجرایی طرح کالا برگ الکترونیکی اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی تاکنون ۴۶۱ هزار و ۶۱۰ خانوار در این استان از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از ۲۰ فروردین‌ماه مرحله سوم طرح آغاز شده و خانواده‌های دهک‌های یک تا هفت به مدت یک ماه فرصت دارند نسبت به خرید ۱۱ قلم کالای اساسی تعیین شده در این طرح اقدام کنند.

وی با بیان اینکه قیمت مبنای خرید ۱۱ قلم کالای مورد نظر ۷۳۴ هزار و ۷۵۰ تومان‌ است، افزود: در صورت خرید الکترونیکی این ۱۱ قلم کالا ۲۲۰ هزار تومان از این‌مبلغ به عنوان یارانه مضاعف و بلاعوض از طریق دولت پرداخت می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه ۳۷۱۱ فروشگاه صنفی و ۱۷۹ فروشگاه زنجیره‌ای در مناطق شهری و روستایی استان در حال اجرای این طرح هستند، تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در راستای اجرای این طرح می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی استان گزارش تخلفات مشاهده شده در مراحل اجرای این طرح را اعلام‌ کنند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار