نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. فروردين 1403 - 9:33   |   کد مطلب: 33443
امام جمعه ملایر گفت: استمرار اعمال صالح وظیفه همه پس از ماه رمضان است بعد از ماه رمضان اعمال اشتباه ترک شود و مسیر بندگی ماه خدا ادامه‌دار باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛  یک ماه عبادت و بندگی خدا به پایان رسید و مردم ملایر همه با هم نوای اللهم اهل الکبریا سر دادند.
مردم ملایر با حضور در مساجد نقاط مختلف شهرستان در صفوف به هم پیوسته نماز عید سعید فطر را اقامه کردند.
نماز عید فطر در مصلی حضرت ابوالفضل علیه‌السلام ملایر به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی ارزنده برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی ارزنده در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلی حضرت ابوالفضل علیه‌السلام ملایر با اشاره به جایگاه ماه رمضان و عید فطر گفت: بر اساس روایات بخشش گناهان به روزه‌داران بشارت داده شده‌است.
وی به استمرار اعمال صالح را وظیفه همه پس از ماه رمضان تأکید کرد و افزود: بعد از ماه رمضان اعمال اشتباه ترک شود و مسیر بندگی ماه خدا ادامه‌دار باشد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه فرج امام زمان(عج) بهترین عیدی برای همه است، تصریح کرد: روزه‌داران در پیش خدای متعال رو سفید هستند.

وی گفت: روز ظهور روز رهایی همه انسان‌ها است و بزرگترین عید همه ما آن روز است.

ارزنده با اشاره به در پیش بودن روز شهادت سپهبد شهید امیر صیاد شیرازی تصریح کرد: رفتار و منش این شهید بزرگ الگویی برای همه دوران است.

وی با بیان خاطره‌ای از شهید صیاد شیرازی عنوان کرد: ولایت‌مداری از ویژگی‌های خاص این شهید بود و ما باید به این امر توجه ویژه داشته باشیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار