نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. فروردين 1403 - 8:39   |   کد مطلب: 33447
فرماندار ملایر گفت: با حمله ایران اسلامی به رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی معادلات جدید قدرتی در منطقه و جهان تعریف شد و در صورت تکرار تجاوز به خاک ایران پاسخ قاطع‌تر خواهد بود.

سلمان اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ما  در عصر جمهوری اسلامی مقتدر ایران زندگی می‌کنیم و هر روز شاهد افزایش این اقتدار هستیم.

وی بیان کرد:  با اقدامات ایران اسلامی  معادلات قدرت کاملاً به نفع محور مقاومت و مردم انقلابی و عزیز ایران اسلامی تغییر پیدا کرده است، فرماندار ملایر با اشاره به حمله تنبیهی به رژیم متجاوز صهیونیستی عنوان کرد: همه‌ مردم و آزادی‌خواهان دنیا مظلومان و مستضعفان عالم از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوشحال هستند.

وی به برگزاری تجمع حمایتی از اقدام مقتدرانه سپاه در ملایر و نقاط مختلف کشور بیان کرد: این اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی باعث خوشحالی تمامی مردم و مظلومان عالم شد.

اسماعیلی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی دارای روحیه انقلابی هستند،  تأکید کرد: دشمن باید بداند که نباید به ایران چشم داشته باشد و  چشم طمع همه دشمنان از همه‌ محور مقاومت و از تمامیت ارضی کور خواهد شد.

وی با بیان اینکه با حمله ایران اسلامی به رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی معادلات جدید قدرتی در منطقه و جهان تعریف شد، بیان کرد: با این اقدام  ما شاهد تولد خاورمیانه‌ای  جدیدی هستیم.

فرماندار ملایر عنوان کرد: در این خاورمیانه‌ای  ایران اسلامی بااقتدار و صلابت حرف آخر را می‌زند و اجازه تجاوز به حریم خود را به هیچ‌کس نخواهد داد.

وی تأکید کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری عنوان کردند دشمن باید بداند دوران بزن  و در رو تمام شده است اگر یکی بزنی ۱۰ برابر آن مقابله آسیب می‌بیند.

اسماعیلی تأکید کرد: حمله سپاه پاسداران دیشب مصداق این  سخنان رهبری بود و پس از تجاوز و حمله به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران ایران این اقدام پاسخی تنبیهی به متجاوزگران بود.

وی افزود: دشمنان باید بدانند که اگر جرئت اقدامی دوباره داشته علیه ایران اسلامی را داشته باشند قطعاً با پاسخ جدی‌تر ایران اسلامی روبه‌رو خواند شد.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار