نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. فروردين 1403 - 8:26   |   کد مطلب: 33449
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:
مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده مجوز تأسیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان در آستانه صدور و ابلاغ قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ هادی بیگی‌نژاد با اشاره به  پیگیری‌های انجام شده با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان ملایر پیگیری‌های فراوانی انجام شد.

وی با اشاره به دیدار با دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد:  در این دیدار  مسائل و مطالبات حوزه بهداشت و درمان شهرستان ملایر پیگیری و مطالبه شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود:   مهم‌ترین موضوع این دیدار صدور مجوزهای مربوط به دانشکده علوم پزشکی شهرستان ملایر بود.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در راستای دانشکده علوم پزشکی ملایر عنوان کرد: مقدمات ایجاد این دانشکده اعم از رشته و ساختمان و تجهیزات و... سال گذشته انجام و نهایی شده بود.

بیگی‌نژاد گفت: در این دیدار گزارشی از روند طی شده در مسیر تأسیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ملایر عنوان و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی  عنوان کرد که صدور مجوز نهایی تأسیس این دانشکده در شورای گسترش تسریع داده می‌شود.

وی بیان کرد: امید است با پیگیری‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح این نهاد علمی و راهبردی در شهرستان ملایر باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دانشکده علوم پزشکی ملایر می‌تواند در ارتقا و رشد مسائل پزشکی شهرستان بسیار مؤثر باشد.

بیگی‌نژاد با اشاره به مطالبات مردمی جذب پزشکان متخصص و فوق‌تخصص در شهرستان عنوان کرد: با افتتاح دانشکده علوم پزشکی این مطالبات مردمی محقق می‌یابد.

 

انتهای خبر/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار