نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. ارديبهشت 1403 - 8:30   |   کد مطلب: 33461
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: مردمی‌بودن مهم‌ترین عامل موفقیت سپاه است و از همان ابتدا مردم اصلی‌ترین رویکرد سپاه پاسداران بوده است.

علی‌اصغر فارسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این نهاد انقلابی در سال ۱۳۵۸ و باتدبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی جهت پوشش‌دادن به مسائل مختلف نیازهایی کشور تشکیل شد.

وی با بیان اینکه فعالیت و حضوری رده انقلابی و مرتفع کردن مشکلات از اهداف تشکیل سپاه پاسداران است، عنوان کرد: سپاه پاسداران از همان روزهای ابتدایی تشکیل توانسته قدم‌های مؤثری در کشور بردارد .

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: از همان روزهای تدوین اساس‌نامه سپاه پاسداران رهبر کبیر انقلاب با دیدی باز به این نهاد نگاه داشت و همین امر باعث شد شده امروز باعث تحولات میدانی در کشورهای مختلف باشد.

وی تأمین امنیت را یکی از عرصه‌های موفقیت سپاه عنوان کرد و گفت: ایجاد امنیت نه‌تنها کشور بلکه فراتر از مرزهای ایران اسلامی از دستاوردهای سپاه پاسداران است..

* نیروهای جهادی سپاه پاسداران با تمام قوت پای مشکلات مردم

فارسی با اشاره به عرصه‌های مختلف فعالیت سپاه پاسداران عنوان کرد: فعالیت در عرصه‌های فرهنگی، جهادی، نظامی و اقتصادی از مهم‌ترین اقدامات این نهاد بوده است.

وی به اقدامات جهادی سپاه پاسداران در کشور اشاره کرد و گفت: علاوه بر ایجاد امنیت و اقدامات نظامی در داخل، هر مشکل و معضلی در کشور همچون سیل و زلزله رخ‌داده است، نیروهای جهادی سپاه پاسداران با تمام قوت ورود پیدا کرده و برای برطرف مشکلات مردم اقدامات خوبی انجام داده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به برخی اقدامات اقتصادی سپاه پاسداران بیان کرد: بهسازی و بازسازی مناطق مختلف کشور و ورود به اجرای پروژه‌های مختلف سدسازی، ساخت راه‌های مواصلاتی و ساخت پالایشگاه‌ها به‌عنوان یک پیمانکار قدرتمند از اقدامات برجسته سپاه پاسداران است.

 

*اقدامات سپاه پاسداران باعث دلگرمی مردم شده است

وی تأکید کرد: اقدامات سپاه پاسداران در راستای رفع مشکلات مردم باعث ایجاد انسجام مردمی دلگرم‌شدن مردم به این نیروی نظامی شده است.

فارسی مردمی‌بودن را مهم‌ترین عامل موفقیت سپاه دانست و گفت: از همان ابتدا مردم را اصلی‌ترین رویکرد سپاه پاسداران بوده است و از ظرفیت مردمی استفاده کرده است.

وی افزود: سازماندهی و به‌کارگیری مردم در عرصه‌های مختلف باعث شده هم کارها بهتر و بیشتر پیش روند و هم بعد مردمی سپاه تقویت شود.

* مردمی بودن تفاوت سپاه پاسداران با سایر نیروهای نظامی دنیا

 

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های سپاه به‌عنوان یک لشکر و نیروی نظامی سایر کشورهای دنیا پشتوانه مردمی است.
 

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران امنیت را مردمی کرده است، گفت: چه در کشور و چه فراتر از مرزها و در کشورهای منطقه با تحقق جبهه مقاومت مردم پای‌کار امنیت آمده‌اند و این امر باعث شده با مقاومت در برابر نقشه‌های شوم مستکبرین در آن کشورهای امنیت پایدار باشد .

فارس عنوان کرد: سپاه با مردمی‌سازی امنیت توانسته امنیت پایداری در منطقه ایجاد کند و امروز جبهه مقاومت سد محکمی در برابر خواسته‌های ناحق استکبار جهانی و بخصوص رژیم صهیونیستی شده است.

وی توجه به انسان‌سازی را یکی دیگر از دستاوردهای سپاه پاسداران دانست و گفت: باتوجه‌به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در خصوص پای‌کار آوردن مردم و رشد آنها در تزار نیروهای انقلابی، سپاه توانسته اقدامات مؤثری انجام دهند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: فرماندهان سپاه پاسداران از جمله سردار سلیمانی با حضور در کشورهای محور مقاومت و با رویکرد اخلاقی و ارائه مبانی مکتب اسلامی به مردم آن منطقه باعث رشد آنها شده و در کشورهای همچون یمن و عراق و لبنان مردم تمام‌قد پای‌کار انقلاب اسلامی و انقلاب جهانی امام‌زمان ایستاده‌اند.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار