نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. ارديبهشت 1403 - 19:53   |   کد مطلب: 33471
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر:
دومین نمایشگاه ساز شهرستان ملایر افتتاح شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: هم‌زمان با برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی هنری «شب‌های موسیقی تاک» دومین نمایشگاه ساز شهرستان ملایر افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ ؛ فرشاد کشاورزیان در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه ساز شهرستان ملایر در جمع خبرنگاران گفت: هم‌زمان با برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی هنری «شب‌های موسیقی تاک» برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد ملایر برگزار می‌شود.

 وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه ساز با حضور هنرمندان این رشته از جمله برنامه‌های جانبی این برنامه فرهنگی است که هم‌زمان با مراسم افتتاحیه این جشنواره افتتاح شد.
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با بیان اینکه در شهرستان ملایر ۲۵۰ کارگاه ساخت ساز فعال هستند و هنرمندان متبحری در این بخش مشغول به کار هستند.

 وی بیان کرد: یکی از هنرمندان رشته ساخت ساز شهرستان به نام آقای کلهر موفق شده نشان یونسکو را دریافت کند که نشان از جایگاه ویژه این رشته هنری در ملایر را دارد.

 کشاورزیان بیان کرد: دومین نمایشگاه ساز ملایر با حضور ۱۵ هنرمند این رشته و ۵۰ اثر ساز در مجتمع فرهنگی هنری ملایر در ایام نخستین جشنواره فرهنگی هنری «شب‌های موسیقی تاک» جشنواره فعالیت دارد.
 وی بیان کرد: مزیت این نمایشگاه باتوجه‌به اینکه در این جشنواره هنرمندانی از چهار استان حضور دارند باعث ارتباط بیشتر هنرمندان ساخت ساز و هنرمندان عرصه موسیقی می‌شود.
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: در نمایشگاه می‌توانند پل ارتباطی هنرمندان ساخت ساز با علاقه‌مندان حوزه موسیقی باشد و باعث ایجاد ارتباط عمیق‌تر شود.

 وی تأکید کرد: ملایر دارای دو برند انگور و منبت است که در این دو بخش توانسته جهانی شود و باتوجه‌به هنر بالای هنرمندان ساخت ساز در شهرستان ملایر می‌تواند به یک پایلوت تبدیل شده و امید است بتوان این برند را نیز به نام ملایر ملی کرد.

 انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار