نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. ارديبهشت 1403 - 8:27   |   کد مطلب: 33488
سرمربی تیم ملی نوجوانان بوکس ایران خبر داد؛
حضور منتخبین مسابقات بوکس قهرمانی کشور در مسابقات آسیایی ابوظبی
سرمربی تیم ملی نوجوانان بوکس ایران گفت: تیم ملی بوکس نوجوانان ایران تابستان امسال در مسابقات آسیایی در ابوظبی امارات حاضر می‌شود و ملی‌پوشان از رقابت‌های قهرمانی کشور که در ملایر برگزار شد، انتخاب می‌شوند.

 اکبر احدی در حاشیه اختتامیه مسابقات بوکس قهرمانی کشور در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به سطح برگزاری این مسابقات گفت: مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان کشور در شهرستان ملایر در سطح بالایی برگزار شد.

 وی بیان کرد: ورزشکاران نوجوان در این مسابقات مبارزات خوبی انجام دادند و چندین نفر از ملی‌پوشان و قهرمانان سال گذشته مسابقات بوکس نوجوانان آسیا در این رقابت‌ها حضور داشتند.

 سرمربی تیم ملی نوجوانان بوکس ایران با اشاره به روند انتخاب ملی‌پوشان عنوان کرد: اعضای کمیته فنی تیم ملی در این مسابقات حضور داشته و تمامی رقابت‌ها را از نزدیک نظاره‌گر بودند.

 وی گفت: فینالیست‌های هر وزن به همراه نفراتی که نمره فنی بالایی داشتند به نخستین اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت می‌شوند.

 احدی با بیان اینکه نقاط ضعف و وقت بوکسورهای نوجوان در این مسابقات بررسی شد، بیان کرد: پس از برگزاری چند دوره اردو نفرات ملی‌پوش برای مسابقات آسیایی انتخاب می‌شوند.

 وی گفت: کمیته فنی تیم ملی بوکسورها را هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ آمادگی جسمانی رصد کرد تا در اردوهای تیم ملی نقاط ضعف آنان برطرف شود.

 سرمربی تیم ملی نوجوانان بوکس ایران گفت: تیم ملی بوکس نوجوانان ایران تابستان امسال در مسابقات آسیایی در ابوظبی امارات حاضر می‌شود و ملی‌پوشان از رقابت‌های قهرمانی کشور انتخاب می‌شوند.

 وی گفت: شرایط نوجوانان بوکسور ایران بسیار خوب است و از دل بوکسورهای حاضر در این مسابقات قهرمان خوبی برای کشور رقم می‌خورد و می‌تواند پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان باشند.

 انتهای خبر/گ

دیدگاه شما