نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. ارديبهشت 1403 - 8:46   |   کد مطلب: 33503
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد:
برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در مساجد ملایر
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: همزمان با ایام فرخنده دهه کرامت نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در مساجد و مدارس ملایر برگزار می شود.

حجت الاسلام روح الله رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: همزمان با ایام فرخنده و با بر رکت دهه کرامت ده ها برنامه مختلف در سطح شهرستان ملایر با هدف تببین جایگاه و شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) و برادر گرانقدرش امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر به برگزاری یک جشن شهرستانی به نام ماهدخت در یکی از بوستانهای شهر ملایر در ایام دهه کرامت اشاره کرد و افزود: این برنامه با همکاری نهادهای فرهنگی و ستاد نهضت پیشرفت بانوان ملایری برگزاری می شود.

 وی به  برگزاری ده برنامه آموزشی در دهه کرامت در مدارس سطح شهرستان با مشارکت اداره آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: برگزاری اردو تفریحی آموزشی در قالب کارگاه یک روزه در اردوگاه فجر ملایر از دیگر برنامه های دهه کرامت در ملایر است.

رستمی تقدیر از دختران فعال و نمونه در زمینه های مختلف و اهداء لوح تقدیر و هدیه روز دختر  رفیقانه و جمعی از بانوان فعال فرهنگی در پارک کوهسار، راه اندازی کاروان حجاب و عفاف در دهه کرامت توسط بانوان محجبه در پارکهای سطح شهرستان، اعزام مبلغه در سطح مدارس شهرستان در دهه کرامت و برگزاری جلسات سخنرانی با موضوع حجاب و عفاف و پرسش و پاسخ را از دیگر برنامه های دهه کرامت در ملایر دانست.

وی  از  برگزاری ۱۰ نمایشگاه عفاف و حجاب در مدارس مساجد و ادارات  شهرستان ملایر خبر داد و تصریح کرد: راهپیمایی و کاروان نمادین و شادی  برنامه های مستقل مجموعه بانوان از جمله ستاد نهضت، رفیقانه، حرف آورد، کمیته مبلغات، تبیین الگوی سوم زن توسط مبلغین و مبلغات از دیگر برنامه های این ایام در ملایر است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایربرپایی  ایستگاه های صلواتی  در سطح  شهر، مساجد و...، استقبال از پرچم در ورودی شهر و مساجد  و هیئات، دیدار مسئولان تشکل‌های دینی با امام جمعه، دیدار با خانواده های شهدا  و همکاری با شورا و شهرداری در تهیه محتوا  و بارگزاری در تلوزیون شهری جشن دهه کرامت در محلات با همکاری (شورای شهر و پایگاه های سلامت اجتماعی اداره تبلیغات اسلامی ذرا نیز از دیگر برنامه های این ایام دانست و یادآور شد: اردوی نیم روزی دختران (اداره تبلیغات و مجموعه رفیقانه و ستاد نهضت پیشرفت بانوان) نیز برگزار می شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار