پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

7. خرداد 1403 - 8:44   |   کد مطلب: 33555
فرماندار ملایر گفت: به احترام رئیس‌جمهور شهید نام شهرک‌های نهضت ملی مسکن شهر ملایر از ایمان و امید به نام‌های شهید آیت‌الله دکتر رئیسی و خادم‌الرضا(ع) تغییر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ سلمان اسماعیلی شامگاه یکشنبه در  جلسه شورای تأمین مسکن شهرستان ملایر با اشاره به خدمات دولت آیت‌الله رئیسی در بخش مسکن در شهرستان ملایر گفت: تحقق حداکثری وعده‌های رئیس‌جمهور شهید اولویت اصلی ما در زمان کم باقی‌مانده تا پایان دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به لزوم توجه به طرح‌های باقی‌مانده از دولت سیزدهم در ملایر عنوان کرد: همه مدیران دولت باید تمام همت خود را به کار بسته تا وعده‌های شهید آیت‌الله رئیسی به شکل حداکثری تحقق یابد.

فرماندار ملایر افزود:  باید باغیرت و تعصب باید پای‌کار بوده  تا نشان دهیم دولت صادق الوند سیزدهم تا آخرین لحظه به آرمان‌ها و وعده‌های رئیس‌جمهور شهید به مردم پایبند است.

 

وی با اشاره به حضور مردم در مراسم‌های مختلف بزرگداشت شهید جمهور و مراسم‌های تشییع در نقاط مختلف کشور  بیان کرد: مردم ایران با حضور حماسی خود در مراسم تشییع پیکر مطهر رئیس‌جمهور شهید، ارادت و قدرشناسی خود را نسبت به این شهید والامقام به‌ بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشتند و این وظیفه ما را در خدمتگزاری صادقانه چندین برابر کرده است.

 

اسماعیلی با بیان اینکه در زمینه تحقق وعده مهم شهید رئیسی یعنی نهضت ملی مسکن، شهرستان در شرایط خوب و مطلوبی است، گفت:  برای بیش از چهارهزار متقاضی پیامک افتتاح حساب و شروع فرایند تحویل زمین ارسال شده است و باقی متقاضیان نیز به‌نوبت فراخوانده خواهند شد.

 

وی بیان کرد: به احترام رئیس‌جمهور شهید نام شهرک‌های نهضت ملی مسکن شهر ملایر از ایمان و امید به نام‌های شهید آیت‌الله دکتر رئیسی و خادم‌الرضا(ع) تغییر خواهد نمود و شایسته است بخشداران و شهرداران نیز معابر، اماکن و محلات در خورشان را به یاد ایشان نام‌گذاری نمایند.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار