نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. آذر 1394 - 9:20   |   کد مطلب: 17287
مصطفی ترکاشوند/ در پاسخ آقای نعمتی نماینده اسد آباد:
لطفاً در انجام وظایف نمایندگی خود کوتاهی نکنید!!
آقای بهروز نعمتی نماینده محترم مردم اسد آباد در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت فرموده اند : « برهم زدن برنامه های مجوزدار از وزارت کشور غیر قانونی و غیر شرعی است ...

آقای بهروز نعمتی نماینده محترم مردم اسد آباد در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت فرموده اند : « برهم زدن برنامه های مجوزدار از وزارت کشور غیر قانونی و غیر شرعی است ، وزارت‌کشور و دستگاه ‌قضا برخورد قاطع با پدیده خوداجتهادی داشته باشند» . اینکه وکیل ملت در مجلس دم از قانون بزند و مدافع قانون مداری و عقل جمعی باشد چیز عجیبی نیست و کارویژه ی نمایندگان پارلمان در همه ی دموکراسی های مرسوم دنیا اعم از نظام های سیاسی پارلمانتاریستی و یا ریاستی همین است .  در ساختار حكومتي جمهوري اسلامي ايران، قواي حاكمه كه عبارتند از: قوه مقننه، مجريه و قضاييه زير نظر ولايت مطلقه امر و امامت امت هستند و اين سه قوه مستقل از يكديگر مي‌باشند. (اصل 57 قانون اساسي) قوانين توسط قوه مقننه از طريق مجلس شوراي اسلامي كه نمايندگان منتخب مردم هستند اعمال مي‌شود. (اصل58) و هر نماينده سوگند ياد مي‌كند كه به موارد زير ملتزم باشد (اصل66)‌:
1ـ پاسداري از حريم اسلام و نگهباني از دستاوردهاي انقلاب اسلامي
2ـ رعايت امانت و تقوا در انجام وظايف وكالت
3ـ پايبندي به استقلال و اعتلاي كشور
4ـ دفاع از قانون اساسي
5ـ مدنظر قرار دادن آزادي مردم و تامين مصالح آنها
مجلس شوراي اسلامي داراي اختيارات و وظايف سنگين و حساسي است كه به دو بخش اصلي قانونگذاري و نظارت تفكيك مي‌شود.
جناب آقای نعمتی وقتی  سال 88 اشرافیت بر آمده از دل دولت های تکنوکراسیِ سازندگی و لیبرالیِ اصلاحات تمام قد علیه جمهوریت نظام بی پروا دست به شورش می زد و تمام مبانی اعتقادی نظام را کف خیابانهای تهران به آتش می کشید هم همین نظر را داشتید ؟
روی سخن با فریب خوردگان فتنه 88 نیست ، اما کسانی را که در سطوح مختلف، رهبریِ این فتنه عمیق را بر عهده داشتند به نظرتان می توان فریب خورده نامید ؟؟ اگر پاسختان منفی است که هیچ ولی اگر فکر می کنید که آنها نیز فریب خورده بودند و حالا به زیر چتر نظام بازگشته اند سخت در اشتباه هستید چرا که بارها و بارها بعد از فتنه نیز همان ادعای واهی تقلب را تکرار کردند . ما نمی گوییم از کشور بروند و حق حیات ندارند اما باور بفرمایید هیچ کجا کفش دزد را امام جماعت نمی کنند.
در مصاحبه اخیرتان فرمودید : « برهم زدن برنامه های دارای مجوز هم غیر قانونی است و هم غیر شرعی» شما به عنوان وکیل مردم که بر اساس اصل 66 قانون اساسی سوگند یاد کرده اید از حریم اسلام و دستاوردهای انقلاب پاسداری کنید بررسی کرده اید که وزارت کشور این روزها به چه کسانی مجوز اجرای برنامه در سطح استانها و شهرستانها می دهد ؟؟ جهت اطلاع چند مورد را یادآور می شوم :
1-  سخنرانی موسوی لاری در قرچک ورامین. احتمالاً حجت الاسلام موسوی لاری که معرف حضورتان هستند ؟ اگر فراموش کرده اید من باب یادآوری فقط کافیست نقش ایشان در فتنه کوی دانشگاه در 18 تیر 78  را بررسی نمایید و ایضاً نقش پر رنگ ایشان در مجمع روحانیت مبارز و صدور آن بیانیه های آشوب طلبانه ی سال 88 .
2-  سخنرانی مرتضی علی حسینی در ملایر. علی حسینی نماینده ادوار مجلس ششم ، از امضا کنندگان نامه ی ننگین جام زهر به مقام عظمای ولایت و ایضاً جزء طراحان و امضا کنندگان استعفای دسته جمعی در پروژه ی خروج از حاکمیت همان مجلس ششم .
3-  سخنرانی آذر منصوری در یاسوج. آذر منصوری یکی از فتنه گران 88 و از عوامل برانداز که به سه سال حبس به جرم تبلیغ علیه نظام، تشویش اذهان عمومی و تبانی به منظور بر هم زدن امنیت ملی در همان قوه قضائیه ای که حضرتعالی مخاطب قرار داده اید محکوم گردید.
و ...  
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
اینها مشتی بود نمونه خروار . جناب آقای نعمتی ، نماینده محترم، ما مدافع بی نظمی و حرکات رادیکالی و غیر قانونی در هیچ کجای کشور و به هیچ بهانه ای نیستیم. اما وقتی شما به عنوان نماینده پارلمان ، به عنوان کسی که سوگند خورده اید پاسدار انقلاب و نظام باشید در انجام وظایف نظارتی خود کوتاهی می کنید و از وزارت کشور دولت جمهوری اسلامی نمی پرسید چرا و با کدام منطق به اینگونه جلسات مجوز می دهد خب جور شما را چه کسی باید بکشد ؟؟ برای مردم چه آلترناتیو دیگری وجود دارد ؟! وقتی شما در انجام وظایف قانونی خود کوتاهی می کنید لاجرم بی نظمی اتفاق می افتد . با کمال احترام اجازه بدهید شما را در این بی نظمی ها شریک بدانم .
فتنه 88 را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های نفوذی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران دانست. با این حال هیچ‌گاه نمی‌توان پایان فتنه 88 را به‌ معنی پایان پروژه نفوذ تلقی کرد لطفاً به وظایف نمایندگی خود پایبند باشید و از از مسئولین صدورِ مجوز برای اینگونه مراسمات بخواهید برای نفوذ اتوبان نسازند .

مصطفی ترکاشوند - کارشناس مسائل سیاسی

دیدگاه شما

آخرین اخبار