نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. دى 1394 - 9:07   |   کد مطلب: 17600
خون شهید شیخ نمر حرکت بیداری اسلامی را شتاب می‌دهد و مردم منطقه را بیدارتر خواهد کرد و نقطه عطفی در تحولات منطقه و نهضت بیداری اسلامی خواهد شد.

آل‌سعود رژیمی است که نزدیک یک سال است مسلمانان یمن را به خاک و خون کشیده و هزاران شهید و مجروح  در این کشور کار آنهاست و کشور یمن را به یک ویرانه تبدیل کرده است با اعدام این روحانی عزیز پرونده جنایات خود را افزایش و خود را به سراشیبی سقوط نزدیک کرد.

این جنایت به عنوان زخم عمیق بر پیکره جهان اسلام باقی  خواهد ماند . لذا برای انتقام گرفتن از این رژیم خود ساخته باید همه مسلمانان قیام کنند.از سازمان همکاری‌های اسلامی انتظار است که در برابر این جنایت موضع بگیرد و  همچنین از دستگاه دیپلماسی کشور انتظار موضع قاطع میرود.

ما امید داریم که جهان اسلام آن‌چنان در این عرصه عمل کند که این رژیم خیانت و جنایت را از کرده خود پشیمان کند.تجربه نشان داده که شهادت‌ها موتور حرکت‌های مقدس است و مطمئنا شیعیان عربستان در این رابطه روز آل‌سعود را به شام سیاه تبدیل  خواهد کرد وهمه مسلمانان جهان باید این جنایت رژیم آل‌سعود که بدتر از جنایت داعش است را به شدت محکوم کنند .

اقدام رژیم آل‌سعود در به شهادت رساندن آیت‌الله نمر و یارانش با جنایات رژیم صهیونیستی مشابه است و به نظر می‌رسد عربستان به نیابت از رژیم صهیونیستی به این‌ اقدام دست زده است اقدام رژیم آل‌سعود آنها را در جهان اسلام منزوی  خواهد کردو باعث می‌شود

شعله‌های این آتش، حکومت آل‌سعود را در خود ببلعد انشاالله ما در این جنایت، آمریکا و رژیم صهیونیستی را آمر و آل سعود را مباشر می‌دانیم. آل سعود با انجام این جنایت اشتباه محاسباتی و استراتژیکی بزرگی کرد که این نشانه جهل، کینه‌توزی و حماقت حکام ظالم آل سعود است که سقوط و اضمحلال این رژیم دست نشانده را شتاب خواهد بخشید.

خون این شهید عزیز حرکت بیداری اسلامی را شتاب می‌دهد و مردم منطقه را بیدارتر خواهد کرد و نقطه عطفی در تحولات منطقه و نهضت بیداری اسلامی خواهد شد. شیخ نمر به عنوان نماد مبارزه با استبداد و استعمار در منطقه مطرح شده و به عنوان یک روحانی پرچمدار مجاهد شهید در مقابل استبداد و استعمار جاودانه شد .

البته علمای جهان اسلام و روشنفکران راستین باید به صورت یکپارچه ظرفیت امت اسلامی را بر علیه حکام جاهل سعودی و دست‌نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی بسیج نمایند.

خون این شهید انشالله گریبان این ظالمان را خواهد گرفت. جنایت بزرگی که در نیجریه در مورد شیخ ابراهیم زاکزاکی و بقیه محدودیت‌هایی که برای مردم مسلمان در جهان ایجاد می‌کنند از جمله شهادت شیخ نمر، نشانه استیصال استکبار بوده و برخلاف شعار آزادی و شعارهای حقوق بشری است که غربی‌ها سر می‌دهند. آمریکا و رژیم‌های مزدور وابسته به آنها به آخر خط رسیده‌اند و خون این شهیدان احیاگر نهضت اسلامی خواهد شد.

شیعیان با این شهادت‌ها در مکتب محمد و آل محمد(ص) و در خط سرخ و خونین حسینی خو گرفته اند.ال سعود بی کفایت و دست نشاته استکبار بداند که این اقدام قطعاً نتیجه معکوس خواهد داد و آل‌سعود را در میان امت اسلامی منزوی‌تر خواهد کرد و حقانیت، مظلومیت، صلابت و مقاومت علمای شیعه را به عنوان نماد احیاگری و پرچم‌داری مبارزه با استبداد و استعمار بیشتر مطرح خواهد کرد.. گرامی باد یاد و خاطره همه شهدای راه حق و حقیقت در سراسر جهان.

محمد فتحی می ابادی

دیدگاه شما

آخرین اخبار