نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. بهمن 1394 - 16:10   |   کد مطلب: 18058
ملت آگاه وهمیشه در صحنه ایران اسلامی همواره بر برگ های زرین این انقلاب افزوده اند ودر انتخابات 94 هوشیاری ملت می‌بایستی بیش از هر زمان دیگر باشد.

همان طور که در مطالب قبلی اشاره شدباید ابعاد اخلاقی و رفتاری  یک وکیل را  که بسیار مهم است بدقت بررسی کرد و بعد انتخاب کرد. تا انشاالله وکیل های خوب و با اخلاقی هم در مجلس خبرگان رهبری و هم در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.لذا  با توجه به اهمیت موضوع به مواردی دیگر در این زمینه اشاره خواهم نمود.
ک- امانتدار خوبی برای ملت باشد.
طبق اين آيه قرآن کريم مومنين افرادي هستند که امانتدار هستند و نماينده بايد مومن باشد و در نتيجه امانتدار ملت (الذين لا ماناتهم و عهدهم راعون) نماينده مجلس بايستي امانت مردم را که همان نمايندگي از سوي آنان است با تمام توان انجام داده و هرگز بازيچه مثلت شوم زر و زور و تزوير قرار نگيرد. و یادش برود که با چه برنامه ها و وعده های  رای انهارا جذب کرده
ل- رصد کردن مطالبات  برحق  مردم و پيگيري جدي آن.
او بايستي ارتبا طش را با مردم قطع نکند و در دفاتر مردمي خود نماينده هايي به کار گماشته تا درد دل مردم و مشکلا ت آنان را رصد کرده و به طور مستمر به او گزارش داده تا او در وظيفه نظارتي خود مطالبات به حق آنان را با قاطعيت تمام پيگيري نمايد.
م- صداقت در رفتار و عمل.
او بايستي با صداقت با موکلا ن خود ارتباط برقرار کرده و هرگز به آنان ناسپاسي نکرده و پشت به آنان ننمايد و از ارائه آمارهاي ناصحيح که اين روزها مد شده است اجتناب نمايد.
ن- عمل به گفته ها و قول خود.
بر طبق اين آيه قرآن کريم که ( يا ايهاالذين آمنو لم تقولون مالا تفعلون کبرمقتا عندالله ان تقولو مالا تفعلون) او بايد به مردم قولي را بدهد که بتواند به آن عمل نمايد نه به خاطر راي آوردن، آنها را مانند خيلي از نمایندگان فعلي سرکار گذاشته و به وعده هاي فريبنده دلخوش نمايد. او بايد بداند که بالا خره مردم به حقيقت دست پيدا خواهند کرد. ورو سیاهی برای ذغال خواهد ماند.

ادمه دارد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار