نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. اسفند 1394 - 6:16   |   کد مطلب: 18244
عرصه انتخابات 94. فرصتی دیگر است که این مردم ولایت مدار ایران اسلامی در مقابله با توطئه های دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی مانند روز 22 بهمن صف ارای و خود را نشان دهند وموجبات حضور آگاهانه و حداکثری را در انتخابات 7 اسفند فراهم آورند.

عرصه انتخابات 94. فرصتی دیگر است که این مردم ولایت مدار ایران اسلامی در مقابله با توطئه های دشمنان  داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی مانند روز 22 بهمن  صف ارای و خود را نشان دهند وموجبات حضور آگاهانه و حداکثری را در انتخابات 7 اسفند فراهم آورند. با آغاز رسمی تبلیغات کاندیدا های دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  و پنجمین انتخابات خبرگان رهبری، فضای انتخابات رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است . این روزها ستاد های انتخاباتی کاندیدا ها به طور شبانه روزی شاهد حضور هواداران آنهاست. هوادارانی که با آرایش نهایی کاندیدا ها ، هرکدام با تحلیل ها و استدلال هایی که دارند ، خودشان را پیروز این رقابت سیاسی نفس گیر می دانند . فارغ از اینکه در پایان روز هفتم اسفند تحلیل چه کسانی به واقعیت خواهد پیوست . و از بین این 52نفر شهرستان و 4 نفر استان . از مجموع کاندیدا های استان و ملایر(خبرگان و مجلس شورای اسلامی ) قطعاً 4 نفر پیروز انتخابات استان و شهرستان خواهد شد . و در این رزم سیاسی با غلبه بر 50 نفر در شهرستان و 2 نفر در استان (نماینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ) به خط پایان این مسابقه خواهند رسید. البته اگر نتیجه ی آن به دور دوم برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی کشیده نشو د .اما به راستی پیروز واقعی میدان انتخابات چه کسی خواهد بود ؟

با توجه به نوع نگاهی که دشمنان جمهوری اسلامی ایران نسبت به این انتخابات از حیث مخدوش کردن آن و کم رنگ کردن حضور مردم دارند. شرکت تک تک افراد جامعه در پای صندوق های رأی  خواب های آشفته ای را که برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران دیده اند دیگر تعبیر نخواهد شد و این حضور در یک نگاه کلی ، مهر تأیید مجددی بر نظام سیاسی موجود ، و باعث دوام و قوام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد . بنابر این اگر چه ، دستیابی به آرمان هایی که مطلوب ماست ، مهم است ، اما مهم تر ، حضور پر شور و پررونق آحاد مردم در این انتخابات است . در این صورت پیروز واقعی و برنده ی نهایی خود مردم خواهند بود حال چه اینکه فرد مورد نظر آنها انتخاب شود و یا نشود. دلایل این پیروزی:

الف -ادای تکلیف شرعی و دینی در تمکین از فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خمینی کبیر (ره) ، و مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید .

 ب -مصونیت بخشی به نظام جمهوری اسلامی ایران و تداوم امنیت پایدار کنونی .

ج -جلوگیری از تعرض دشمنان با نمایش قدرت مردمی جمهوری اسلامی ایران .

د -ترمیم و استحکام اساسی ترین ستون انقلاب اسلامی یعنی حضور مردم در صحنه .

ه -استفاده از حق حاکمیت ملی که حق هر فرد ایرانی است .

و -پاسخ کوبنده و عملی به یاوه گوییها و تحلیل های غلط رسانه های ضد نظام مبنی بر جدایی مردم از حاکمان .

ز– نمایش مردم سالاری دینی به دنیا و ارائه ی الگویی مطمئن برای انقلاب های به وقوع پیوسته ویا در حال پیروزی در دنیا .لذا باید توجه داشته باشیم که عدم حضور در انتخابات با هر بهانه ای که داشته باشیم ، چه اینکه این بهانه موجه و یا غیر موجه باشد ؛ موجب گستاخی دشمنان نظام اسلامی و هموار کردن راه برای اقدامات خصمانه سخت افزاری آنان خواهد شد .در دوران دفاع مقدس یادم هست که شهید بزرگوار حاج حسن تاجوک  این فرماند شجاع که با بدن مجروح و پر از ترکش وقتی نزدیک انتخابات بود و بچه ها به مرخصی میرفتند سفارش می کرد که شناسنامه ها را با خود بیاورند که در پای صندوق رای حضور پیدا کنند که با این کار پایه های نظام محکم تر می شود . او همیشه می فرمود که حضور در پای صندوقهای رای ارزشش اندازه یک عملیات بزرگ در منطقه عملیاتی می باشد.

محمد فتحی

دیدگاه شما

آخرین اخبار