نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. تير 1398 - 20:52   |   کد مطلب: 27064
باز هم پای دست های پشت پرده در میان است؟
تودیع و معارفه ای پر از ابهام
رئیس جدید اداره صمت ملایر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی تودیع و معارفه شد و این در حالی بود که مراسم در یک تالار برگزار شد!

به گزارش ملایری‌ها؛ داریوش صفاری که از معدود مدیران باقی‌مانده از دولت نهم در یکی از ادارات ملایر بود، سرانجام 10 روز قبل و در سالن جلسات فرمانداری ملایر طی مراسمی باحضور افرادی انگشت‌شمار و بدون حضور خبرنگاران جای خود را به کامران زنگنه داد.

در پایان مراسم برگزار شده در فرمانداری ملایر بیان شد که مراسم تودیع و معارفه ویژه‌ای برای این مدیر گرفته می‌شود و طبق قرار این مراسم صبح دیروز در تالار دربند ملایر برگزار شد.

از نکات مبهم در این مراسم عدم حضور خبرنگاران بود. روزی که قرار بود آقای زنگنه به عنوان رئیس اداره صمت در فرمانداری معرفی شود برخی مدیران از این مسئله اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند که با پیگیری‌ها و حضور خبرنگاران در فرمانداری مشخص شد که این مسئله صحت داشته است و در آن روز فرماندار اعلام کرد که این جلسه به منظور آغاز کار هرچه‌زودتر آقای زنگنه و استفاده از فرصت‌های پیش روست و به زودی مراسمی در شان حدود یک دهه خدمت آقای صفاری در سمت مذکور برگزار می‌شود و خبری از آن جلسه جز معرفی زنگنه به عنوان رئیس جدید منتشر نشد.

حال پس از 10 روز از آن نشست مراسم تودیع و معارفه در تالار دربند در حالی برگزار شد که نه‌تنها از خبرنگاران برای حضور در این مراسم دعوت نشد بلکه تصاویر این مراسم از کانال‌های تلگرامی متفرقه منتشر شد.

نکته مهمی که در اینجا قابل بررسی است عدم دعوت از خبرنگاران بوده و باید از مسئولین امر و احیانا #دست_های_پشت_پرده این تودیع و معارفه پرسید حضور خبرنگاران در این جلسه باعث نگرانی چه کسی یا کسانی بوده است؟؟؟

علی‌رغم پیگیری رسانه‌ها برای حضور در این مراسم چه نکاتی در این نشست بیان شده یا ممکن بوده بیان شود که با خبرنگاران به عنوان غریبه و نامحرم برای این محفل برخورد شد؟

مدیر کل صمت نیز در مراسمی که در تالار دربند برگزار شد، بیان کرده است که "درطی سالها مدیریت خوب جناب آقای صفاری عملکرد صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر با اختلاف بالایی نسبت به سایر شهرستان های استان مثبت بوده است." اگر چنین مسئله ای صحت دارد چرا  این جابجایی انجام شده است  و کدام #دست_های_پشت_پرده عامل این جابجایی بوده اند؟

 حجت الاسلام آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز  در این آیین  ضمن تقدیر از یک دهه خدمات خالصانه و تلاش صادقانه داریوش صفاری در این حوزه، وی را مدیری موفق و دارای سلامت نفس بالایی دانست و تاکید کرد: باید از جوانان و ظرفیت های خوب این شهرستان، مدیریت ها را بر عهده بگیرند.

نکته دیگر اینکه  محمد کاظمی دیگر نماینده ملایر  و همچنین فرماندار ملایر در این آیین حضور نداشتند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار