نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. فروردين 1399 - 23:40   |   کد مطلب: 28093
امروز کدام عقل سلیم باور نمی‌کند که سلاح بیولوژیکی خطرناکترین سلاح در دست بشر است و قدرت‌های استفاده کننده آن علیه ملت‌ها همان‌هایی هستند که بیشترین جنایت را علیه بشریت رقم زده اند.

امروز تقریبا” همه مردم دنیا با نام و اثرگذاری ویروس کرونا آشنا شده اند؛ اما هرکسی بنا به درک و فهم خود از انتشار و فراگیری این موجود میکروسکوپی برداشتی متفاوت دارد.

در مطلبی کوتاه نویسنده ای به این موضوع از منظر قدرت خداوند نگاه کرده بود که در نوع خود جالب بود، وی اشاره به روی آوردن به دعا توسط افرادی که اصلا اعتقادی به دعا و انابه ندارند، سقوط بورس های اقتصادی جهان، به چالش کشیده شدن قدرتهای بزرگ، تعطیل شدن اجتماعات مذهبی حتی حج خانه خدا و غیره را نشانه هایی از ضعف مخلوقات و قدرت لایزال الهی دانسته بود و اشاره به این داشت که چگونه خالق یکتا بوسیله یک موجود غیرقابل باور می‌تواند قدرت خودش را به رخ متکبران بکشد.

اما مطلبی که در این وجیزه می خواهم بدان اشاره کنم، این است که گمانه هایی در مورد دخالت عمدی دست بشر در تولید و گسترش این ویروس و سایر ویروس‌ها وجود دارد که حتی احتمال به یقین است؛

سیاست‌های پلید جهانخواران در عرصه های مختلف با ابزار و وسایل گوناگون در تصاحب ثروت پیش رفته است؛ یکی از این ابزارها متأسفانه بمب اتم بوده و هست که اثرات شوم آن پس از بمباران هیروشیما و ناکازاکی توسط امریکا در جنگ جهانی دوم هنوز هم پابرجاست.

با بهم خوردن سیستم تک قطبی بودن جهان در سال‌های اخیر با قدرت گرفتن نظام جمهوری اسلامی و الهام بخشی آن در دنیا مخصوصا” بروز بیداری اسلامی و همچنین جلوگیری از تکروی‌های آمریکا توسط قدرتهایی مانند چین و روسیه شوروی و پیروزی ایران در جنگ‌های نیابتی و همچنین استفاده از قدرت موشکی و پهبادی و قوت گرفتن جبهه مقاومت، امریکا را بر آن داشته که پس از سیاست تراریخته کردن مواد غذایی کشورهای هدف که حرکتی بسیار خطرناک بوده وهست، این بار با دستپاچگی تمام دست به آزمایش‌های خطرناک اینچنینی بزند.

شاهد آن هم انتشار فیلم ویروس، تحت عنوان “آخرالزمان دست ماست” می تواند باشد که به منظور کشتار مردم جهان بدون تخریب زیرساختهای آن ساخته شده است.

براستی امروز کدام عقل سلیم باور نمی کند که سلاح بیولوژیکی خطرناکترین سلاح در دست بشر است و کدام عقل سلیم نمی پذیرد، قدرت‌های استفاده کننده آن برعلیه ملت‌ها همان‌هایی هستند که بیشترین جنایت را علیه بشریت رقم زده اند؛

تأکید مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای حفظهم الله بر قوی شدن، می‌تواند در همین راستا باشد؛ زیرا با قوی تر شدن ایران اسلامی دشمنان مبادرت به استفاده از فنون و حربه های جدید نموده و الزاما” ایران نیز می بایست قدم‌های بلندتری در جهت قوی شدن بردارد.

اقدامات سازمان‌های حقوق بشری هیچ سودی به حال ملت‌ها نداشته و نخواهد داشت، تنها راه نجات و غلبه بر سیاست‌های غیرانسانی استکبار جهانی، پیشرفتهای علمی و دستیابی به تکنولوژی های جدید خواهد بود.

لیلا نظری فرهودی

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار