نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. خرداد 1400 - 8:07   |   کد مطلب: 29627
از روز گذشته برنامه خاموشی در نقاط مختلف کشور و بدون اطاع رسانی قبلی آغاز شد.

متاسفانه از روز گذشته و بدون اطلاع قبلی خاموشی ها در سراسر کشور آغاز شد.

استخراج ارز دیجیتال و سودای پولدار شدن، کاهش بارندگی ها، استفاده بیش از حد از شبکه برقی کشور و ... از جمله دلایلی است که برای این خاموشی ها عنوان می شود.

 نکته قابل توجه درباره این خاموشی ها به نحوی است که هنوز با موج گرما در کشور مواجه نشده ایم‌ و بسیاری از وسایل سرمایشی بخصوص در غرب کشور همچنان خاموش هستند.

دولت یکبار دیگرو بدون از بیان دلایل خاموشی ها را آغاز کرد که این مسائل باعث به وجود آمدن شایعه های مختلف در بین مردم شده است و در این بین رسانه های بیگانه نیز با شایعات موج سواری می کنند

کمتر از یک ماه به انتخابات باقی مانده است گویا همچنان عده ای به دبال ایجاد نارضایتی بین مردم  هستند و قرار است ایجاد شور انتخاباتی در کشور جلوگیری کنند.

در این بین مسئله استخراج ارزهای دیجیتال که همچناان وضعیت نامعلومی در کشور دارد خود می توانند دلیلی بر وضعیت بی برقی در کشور باشد.

آگهی های فروش دستگاه های استخراج ارز خانگی در این روزها بسیار افزایش یافته است که نشان از سودای سیریناپذیر برخی افراد برای پولدار شدن به هر قیمتی دارد.

عدم عزم جدی برای برخورد با سوداگران استخراج ارز دیجیتال از برق تقریبا مجانی و نداشتن برنامه ریزی صحیح  در مدیریت مصرف برق کشور به وضوح در روزهای آخر دولت مشخص است و این امر کارنامه سیاه دولت تدبیرو را سیاه تر می کند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار