نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. بهمن 1402 - 12:10   |   کد مطلب: 33159
شهادت شهید مدافع امنیت سردار سرتیپ دوم محمود خداداد به عنوان فرمانده صدیق، فداکار و شجاع نیروی انتظامی شهرستان ملایر دارای یک نکته برجسته بود و آن هم اینکه فرماندهان ایران اسلامی همواره خود مردم میدان هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛  عصر روز گذشته خبری ملایر را در شک فروبرد و آن هم خبر شهادت سرهنگ محمود خداداد «رئیس پلیس امنیت عمومی» بود.

 

 سرهنگ خداداد از فرماندهان برجسته نیروی انتظامی بود که دارای جایگاه ویژه‌ای در بین مردم بود و تمامی کسانی که او را می‌شناختند از حسن خلق او به نیکی یاد کردند و خبر شهادتش برای همه سنگین بود.

 این فرمانده شجاع که در تمامی برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی برای شهر ملایر امنیت‌آفرین بود و در روزهای گذشته تلاشش برای امنیت راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ملایر ستودنی بود.

 شهید خداداد مزد تمامی زحمات خود را با شهادت در راه امنیت و دفاع از وطن دریافت کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همان‌گونه که امام‌جمعه ملایر در پیامی عنوان کرد «شهادت مظلومانه و درعین‌حال پرافتخار یکی از بهترین فرماندهان و افسران پلیس انتظامی شهرستان ملایر آن‌هم در شب ولادت سرو و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، نه‌تنها ذره‌ای از انگیزه دیگر هم‌رزمان و همکاران وی برای مقابله با مجرمان و مخلان امنیت نمی‌کاهد، بلکه آنان را برای مقابله مجدانه‌تر با چنین افرادی، مصمم‌تر خواهد کرد.»

 اما شهادت این نیروی صدیق، فداکار و شجاع نیروی انتظامی شهرستان ملایر دارای یک نکته برجسته بود و آن هم اینکه فرماندهان ایران اسلامی همواره خود مردم میدان هستند.

 شهید محمود خداداد که مسئولیت رئیس پلیس امنیت عمومی شهرستان ملایر را بر عهده داشت در عملیات دستگیری یک قاتل شرور و فراری، در میدان امنیت آفرینی حضور داشت و به شهادت رسید و این نشان از شجاعت و حضور در صحنه نیروهای فداکار دارد.

 شهدایی که همچون سردار سلیمانی و بسیاری از فرماندهان دوران دفاع مقدس در سختی‌ها و عملیات مختلف خود جلودار و پیشقدم هستند و آنان را می‌توان فرمانده میدان دانست.

 فرماندهانی همچون شهید خداداد با تاسی از شهدا در راه دفاع از حریم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و در این راه جاودانه می‌شوند.

 شهید مدافع امنیت سردار سرتیپ دوم محمود خداداد پس از شهید علی میرزایی حسین‌آبادی دومین شهید مدافع امنیت و وطن هستند که در سال ۱۴۰۲ به درجه رفیع شهادت رسیدند و این شهید پس از شهید علی نظری سومین شهید دو سال اخیر در راه دفاع از امنیت هستند.

 «امنیت اتفاقی نیست» این جمله‌ای است که بارها شنیده شده است و در باره این مسئله بارها صحبت شده است و شهدایی همچون شهید خداداد و شهید نظری و شهید میرزایی عملاً این مسئله را به اثبات رساندند که در راه دفاع از امنیت حتی جان خود را فدا می‌کنند تا ما در آسایش به امور خود بپردازیم.

 
 

 محمد گل محمدی

 مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»

 
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار