نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. خرداد 1395 - 16:11   |   کد مطلب: 19207
آکادمی خانه ورزش ملایر و مجهزترین سالن بدنسازی غرب کشور با سرمایه‌گذاری در ملایر افتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ آکادمی خانه ورزش ملایر و مجهزترین سالن بدنسازی غرب کشور با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با حضور مسئولین شهرستان ملایر افتتاح شد.

رحمان سرمیلی در آیین افتتاحیه این مجموعه اظهار داشت: این مجموعه با همکاری و سرمایه‌گذاری به همراه  آقای نوردی در طی مدت یک سال انجام‌شده است.

وی با اشاره به زمان آغاز به کار اجرای این پروژه بیان کرد: عملیات ساخت این مجموعه از اردیبهشت سال 94 آغازشده و در فضایی به زیربنای 800 مترمربع کارشده است.

مدیر آکادمی خانه ورزش ملایر افزود: تجهیزات این مجموعه با همکاری شرکت بازرگانی لطیفی بزرگ‌ترین مجموعه تجهیز سالن‌های ورزشی ایران و با استفاده از برندهای روز صورت گرفته است.

وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف ساخت این مجموعه گفت: با توجه به پتانسیل خوب ورزشی جوانان ملایری در ورزش مهم‌ترین هدف ساخت این مجموعه است.

سرمیلی با اشاره به بخش‌های مختلف اجرایی این مجموعه بیان کرد:  مجموعه خانه ورزش ملایر از بخش‌های سالن وزنه زنی برای رشته ورزشی بدنسازی، سالن اسیدلاکتیک و تمرین برای سایر رشته‌های ورزشی و بخش کاردیو مجهز به دستگاه‌های تردمیل و ماساژ برای بحث ریکاوری و درمانی تشکیل‌شده است.

وی با اشاره به اجرای فاز دوم مجموعه خانه ورزش بیان کرد: در فاز دوم این مجموعه بخش‌های سونا و جکوزی نیز به مجموعه اضافه‌شده که نیازمند حمایت هر چه بیشتر مسئولین است.

مدیر آکادمی خانه ورزش ملایر گفت: در این مجموعه از بهترین مربیان ورزشی آکادمیک و باتجربه استفاده‌شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار