نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. تير 1395 - 13:54   |   کد مطلب: 19401
به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد؛
تشکیل زنجیره انسانی "نه به اعتیاد" در ملایر
به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر زنجیره انسانی "نه به اعتیاد" با حضور اعضای هلال‌احمر ملایر در خیابان خیام ملایر برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سرهنگ غلامرضا ابراهیمی در این مراسم با اشاره به توطئه‌های دشمن جهت شیوع مواد مخر اظهار داشت: امروز بر اساس توطئه‌های مخرب و مرگ‌آفرین نظام سلطه و استکبار جهت شیوع مواد مخدر در میهن اسلامی ما و سایر کشورهای اسلامی شاهد بوده که چه هزینه‌های بالا و غیرقابل جبرانی را خانواده‌های درگیر با این بلای خانمان‌سوز می‌پردازد.

وی افزود: امروز مؤلفه‌های جنگ نرم دشمن  با استفاده از مواد مخدر و ماهواره درصدد نابودی هویت دینی، ملی و ایرانی و به ابتذال کشاندن نسل جوان ما است.

جانشین فرماندهی انتظام شهرستان ملایر گفت: دشمنان با این حربه درصدد بوده تا افکار و اراده ما را اشغال کرده و تغییر رفتار به سبک منحط غربی را با دست خودمان اجرایی نمایند و این‌گونه بدن جنگ و خونریزی مرزهای جغرافیایی را تصاحب نمایند.

وی ضمن حائز اهمیت دانستن مقوله هوشیاری در خانواده‌ها نسبت به تحفه‌های شوم ماهواره و مواد مخدر از سوی استکبار جهانی بیان کرد: گرایش به تمام این معضلات از مشکلات بسیار کوچکی در خانواده آغاز می‌شود.

ابراهیمی گفت:  اگر بتوانیم مهارت‌هایی را در زندگی آموخته و آن را برای عمل تمرین کنیم در برابر خواسته‌های نامتعارف دیگران نه بگوییم و بدین‌صورت پیشگیری اجتماعی را در برابر این معضلات مخرب و نابودگر عینیت‌بخشیم.

وی با اشاره به خطرات ماهواره درزمینهٔ نابودی اعتقادات، باورها و ارزش‌های یک مسلمان تصریح کرد: طلاق‌ها، بی‌حجابی‌ها و کمرنگی‌های فرهنگ عفاف و حجاب، روابط نامشروع و عادی شدن گناه و بزه، تجمل‌گرائی و خشونت در رفتارها همه خروجی استفاده بی‌چون‌وچرا و الگو گیری غلط از برنامه‌های مسموم ماهواره است و بعضی‌ها همچنان در خواب غفلت بوده و به دنبال علت‌ها در جای دیگر هستند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار