نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. تير 1395 - 13:22   |   کد مطلب: 19434
نمایشگاه خوشنویسی کتابت قرآن کریم توسط هفت هنرمند ملایر در کانون جوانان بسیج ملایر برپا شد.

به گزارش ملایری‌ها؛رضا کاظمی در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاه به کتابت قرآن کریم توسط هنرمندان بسیجی ملایری اظهار داشت: نمایشگاه حاضر مجموعه ای از آثار هفت نفر از هنرمندان در طی ماه رمضان سال 95 کتابت 85 صفحه از قرآن کریم را آغاز کردند.

وی افزود: امسال با همکاری بسیج هنرمندان استان کتابت قران انجام شده و بعد از آماده سازی و تذهیب کتاب به آستان مقدس حضرت ابوالفضل(ع) در کربلا تقدیم می‌‎شود.

مسئول کاتبان قرآن کریم در ملایر با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی همه روزه جهت  هماهنگی های لازم برای موزون بودن تمام صفحات افزود: هنرمندان ما از 30 صفحه تا 5 صفحه کتابت کرده و صبح ها کارگاه وبعد از افطار تا سحرگاه همه مشغول کتابت قرآن بوده ایم.

وی گفت: از بسیج هنرمندان و کانون بسیج که در این کار مشوق ما بوده و نیز پشتیبانی مالی  از ما انجام داده تا در  از اجرای این برنامه باعث دلگرمی ما شده اند تشکر می کنم.

.ی افزود: امید است این کار مقدمه ای باشد برای کارهای بعدی که هر کدام از این جوانان ضمن آشنایی با قرآن کریم فرهنگ قرآنی هر کدام کاتب قرآن شوند.

وی گفت: کل قرآن در استان همدان  کتابت شده و فقط تذهیب و صحافی آن مانده است که در همدان انجام شده و بعد از پایان ماه رمضان آماده می شود.

وی با اشاره به اسامی کاتبان قرآن در ملایر بیان کرد:  خانوم ها معصومه زهره وند، زهرا مقدم و ونایی و آقایان سید محمد حسینی، حسین کلهر، کوروش مومنی پور به همراه خودم مجموعه تیم ما بوده اند.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار