نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. شهريور 1398 - 12:22   |   کد مطلب: 27357
همزمان با سراسر کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در ملایر برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ "یا صاحب الزمان(عج) فرزندم را نذر یاری قیام تو  می کنم ..." این نوای امروز مادران ملایری همراه مادران همه علی اصغر های زمان است که فرزند خود را برای یاری امام زمان خویش نذر می کند.
مادران ملایری امروز همراه با مادران تمام دنیا  امروز با حضور در  مراسم شیرخوارگان حسینی  بار دیگر با علی اصغر حسین شش ماهه کربلا عهدی نو بستند که فرزندشان را برای یاری آخرین امام و امام زمان نذر کنند.
مراسم شیرخوارگان حسینی ملایر در حسینیه سیدالشهدا(ع) و همزمان در ۱۳ نقطه دیگر شهرستان برگزار شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم حضور پرشور مادران در سراسر دنیا در مراسم شیرخوارگان حسینی از برکات عاشورا دانشت و اظهار داشت: امروز نه تنها مادران ایرانی بلکه مادران مسلمان سراسر دنیا به یاد شش ماهه کربلا اشک ماتم می‌ریزند.
حجت الاسلام و المسلمین احد ازادی خواه تاکید کرد: برگزاری مراسم بزرگ شیرخوارگان حسینی نشان دهنده اشاعه نهضت سرخ عاشورا  در سراسر دنیا است.
وی افزود: در تاریخ افراد زیادی بودند که میخواستند اسم امام حسین(ع) و عاشورا را از اذهان مردم پاک کنند  و آنها این فکر باطل را با خود به گور بردند امروز ما شاهد همایش های عظیمی همچون مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در نقاط مختلف دنیا و حماسه عظیم پیاده روی اربعین هستیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار