نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. مهر 1400 - 13:16   |   کد مطلب: 30117
در آستانه شهادت امام رضا(ع) به همت خیرین ملایری در کانون خدمت رضوی و آستان قدس ۷۰۰ بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت السلام والمسلمین علیرضا شمس مسئول کانون خدمت رضوی ملایر  در رزمایش کمک های مومنانه در حسینیه سیدالشهدا علیه السلام ملایر با اشاره به مهمترین اقدامات کانون خدمت رضوی ملایر اظهار کرد: این رزمایش در راستای پویش ایران خانه امام رضا(ع) برگزار شد.
وی گفت: دفتر کانون خدمت رضوی ملایر از سال ۹۷ آغاز به فعالیت کرده است و در این مدت ۴۰۰ خادمیار فعال جذب کرده است.

مسئول کانون خدمت رضوی ملایر بیان کرد: این مرکز دارای  ۱۹ کارگروه تخصصی و دو کارگروه عمومی است که عمده فعالیت آن کمک به نیازمندان است.

وی با بیان اینکه کارگروه عمومی مسئولیت کارهای عمومی آسیب شناسی، محدودیت ها، کمبودها برای خانواده های نیازمند دارد، تصریح کرد: در کارگروه تخصصی نیز امور محوله از طرف کارگروه عمومی با توجه به وظیفه انجام می شود.

حجت الاسلام شمس گفت: وقف و نذر، ورزش، سلامت، زیارت، شهادت و ایثار، امور دینی، امور خانواده، جوانان و نوجوانان، علمی و آموزشی، زنان، مشاوره و اشتغال از جمله کارگروه تخصصی در مرکز است.

 وی با بیان اینکه در کانون خدمت رضوی خانواده های کم برخوردار شناسایی و با توجه به نیاز به آنها خدمات دهی می شود، افزود: این خانواده ها معمولا از طرف هیچ یک از سازمان ها و ارگان های حمایتی کمک نمی شوند و یا کمک های آنان برای این خانواده ها کافی نمی باشد.

مسئول کانون خدمت رضوی ملایر بیان کرد: اشتغال یکی از کارگروه های فعال در مرکز است که توانسته اقدامات موثری در شهرستان انجام دهد.

وی با اشاره به کمک ۱۱۰ میلیون تومانی استان قدس رضوی برای تهیه بسته های معیشتی گفت: به همت خیرین کانون و کمک های آستان قدس رضوی ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۲۰ میلیون تومان تهیه و در بین نیازمندان توزیع می شود.

حجت‌الاسلام شمس به برگزاری برنامه چهارشنبه امام رضایی اشاره و بیان کرد: در این برنامه با کمک خیرین و خادمیاران از ۱۰۰ پرس تا ۲۰۰۰ هزار پرس غذا تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار