پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

2. ارديبهشت 1402 - 9:58   |   کد مطلب: 32277
مردم مومن ملایر پس از یک ماه روزه داری با حضور پرشور در مساجد مختلف نماز را اقامه کردند. نماز عید فطر در مصلی حضرت ابوالفضل علیه السلام ملایر به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی ارزنده امام جمعه ملایر اقامه شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ نماز عید فطر در مصلی حضرت ابوالفضل علیه السلام ملایر به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی ارزنده، امام جمعه ملایر اقامه شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی ارزنده در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلی حضرت ابوالفضل علیه السلام با اشاره به مهمترین نعمت‌های خدا اظهار کرد: علم، آبرو، سلامتی و مال تعدادی از نعمات برگ الهی هستند که باید به درستی از آنها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه برخی با ماه رمضان قهر بوده و اصلا از اعمال این ماه استفاده نکردند که در آخرت حسرت این روزها را می خورد، تصریح کرد: پس از ماه رمضان عده‌ای پشیمان می‌شوند که چرا از این ماه به خوبی استفاده نکردند.

امام جمعه ملایر با اشاره به لزوم توجه به پرداخت زکات تاکید کرد: پرداخت زکات به قدری دارای اهمیت است که عدم پرداخت و توجه به آن از علائم ظهور است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های ملایر باید پرداخت زکات در ملایر بسیار بیشتر از آن چیزی که اکنون جمع آوری شده، باشد.

امام جمعه ملایر به لزوم توجه به حق الناس اشاره و بیان کرد: در پایان یک ماه روزه داری اگر کینه‌ای از شخصی داشته حتما آن را ببخشیم و حق‌الناس را ادا کنیم.

وی گفت: مسئول جمع‌آوری فطریه بر اساس مصوبه شورای زکات کمیته امداد است و مردم به این امر توجه کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار