نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. مرداد 1402 - 8:06   |   کد مطلب: 32593
یک علی دیگر فدای امنیت ایران اسلامی شد؛
وداع مردم ملایر با شهید مدافع امنیت/تصاویر
هنوز یک سال از شهادت مدافع حریم امنیت و ولایت در شهرستان ملایر شهید علی نظری نگذاشته است که یک علی دیگر جان خود را فدای امنیت ایران اسلامی کرد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سربازان گمنام دفاع از امنیت و نظم در جامعه شبانه روز تلاش خود را برای حفظ تمامیت نظام به کار می‌گیرند برای این کار جان خود را در کف دست می‌گیرند آبان ماه سال ۱۴۰۱ بود که شهید علی نظری از سرپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای سیاه اغتشاش به درجه رفیع شهادت رسید و روز گذشته شهید علی میرزایی حسین آبادی از نیروهای شجاع و دلیر نیروی انتظامی  در  مبارزه با سوداگران مرگ به شهادت رسید.

گوی نام شهدای امنیت شهرستان ملایر با نام علی گره خورده است و در یک سال گذشته دو علی به در راستای حفظ حراست امنیت مردم به شهادت رسیدند.

شهید علی میرزایی در هفتمین روز از ماه محرم الحرام در شهر سامن و در مبارزه با اشرار قاچاقچی مواد مخدر شهادت رسید. مراسم وداع این شهید والا مقام همزمان با شب تاسوعای حسینی در مسجد جامع ملایر با حضور پرشکوه مردم برگزار شد.

صدای علی علی و بابا بابا فضای مسجد را پر کرده بود و مردم همنوا با فرزند و پدر این شهید حسین گویان با این شهید وداع کردند‌.

پدرش و برادرش شهادت را کمترین مزد کارهای او می‌دانستند و علی میرزایی در راستای حفظ و حراست از امنیت و ایجاد نظم به شهادت رسید.

انتهای پیام/ گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار