نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. اسفند 1394 - 19:39   |   کد مطلب: 18273
سخنگوی دولت در واکنش به کمک مالی یک مفسد اقتصادی به حزب اعتدال و توسعه گفت: کل جریان مالی حزب کاملا شفاف و مشخص است و این صحبت‌های اخیر مربوط به 10 سال پیش است که اکنون مطرح می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها  به نقل از راه دانا؛محمدباقر نوبخت در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان درباره کمک مالی یک مفسد اقتصادی به حزب اعتدال و توسعه گفت: منابع مالی حزب از دو محل تامین می‌شد، در وهله اول هزینه‌ها و مناسبات عادی حزب از طریق پرداخت‌های خود اعضای شورا و حزب تامین می‌شد.

وی ادامه داد: در وهله دوم و در زمان انتخابات توان مالی ما نبود، حزبی که جمعی از معتدلان جناح چپ و راست در آن حضور داشتند تنها از جیب خودشان مخارج را تامین کنند، بنابراین در زمان انتخابات همانند سایر احزاب دیگر حسابی را معرفی کردیم تا علاقمندانی که قصد کمک به حزب دارند این کار را انجام دهند، بر همین اساس شماره حساب ٣٥٣٥ را به طرفداران حزب معرفی کردیم.

نوبخت خاطرنشان کرد: بر همین اساس اگر افرادی کمک‌های نقدی یا چکی داشتند عین آن رقم به حساب گذاشته می‌شد و حتی تصویر چک که در اسناد حزب می‌ماند و تمامی این مدارک و اسناد در حزب موجود است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: در این کمک‌های مردمی سیستم گزینشی هم نداشتیم،‌ کل جریان مالی حزب کاملا شفاف و مشخص است و این صحبت‌های اخیر مربوط به 10 سال پیش است که اکنون مطرح می‌شود، همچنین پرینت حساب حزب که هر کمکی صورت گرفته وجود داشت.

نوبخت خاطرنشان کرد: تمامی این مسائل توسط سیستم‌های نظارتی بررسی شد و مسئول مالی حزب پاسخ داد و اگر خطا یا جرمی اتفاق می‌افتاد قطعا قوه قضاییه در برخورد با متخلفان از هیچکس گذشت نمی‌کرد و اگر قوه قضاییه با همچین موارد تخلفی رو به رو می‌شد آن را اعلام می‌کرد و به تبع آن حزب اعتدال و توسعه هم نمی‌توانست به فعالیت خود ادامه دهد بنابراین همانطور که شاهد هستید این حزب به صورت شفاف در حال انجام فعالیت خود است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار