نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. تير 1396 - 16:41   |   کد مطلب: 22987
رئیس اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ملایر:
اجرای طرح ساماندهی بازار مستلزم تأمین اعتبار است
رئیس اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ملایر از تهیه طرح ساماندهی بازار ملایر خبر داد و گفت: اجرای طرح ساماندهی بازار مستلزم تأمین اعتبار است.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛ابراهیم جلیلی در خصوص مرمت بازار قدیمی ملایر اظهار کرد: در حال حاضر قراردادی برای مرمت راسته خیاط‌های این بازار منعقد شده که بندکشی، لایه‌برداری و سه طاق که از سال‌های قبل بوده انجام می‌شود و استحکام‌بخشی آن در دستور کار است.

وی در خصوص مرمت زورخانه بابک نیز گفت: لاله‌برداری و بندکشی زورخانه در حال انجام است و طاق‌های آن هم در دستور کار است که حدود 400 متر بدنه آن است که به مرور انجام می‌شود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ملایر بیان کرد: برای این مرمت‌ها 80 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده و نصب 54 نورگیر روشنایی و سقف نیز در قرارداد است که در حال انجام است.

وی از تهیه طرح ساماندهی بازار ملایر خبر داد و اضافه کرد: یکی از قسمت‌هایی که در طرح ساماندهی تصویب شده، طرح آتش‌سوزی و حریق است که در آن چگونه جمع‌آوری کابل‌های برق پیش‌بینی شده است.

جلیلی با بیان اینکه اجرای طرح ساماندهی بازار مستلزم تأمین اعتبار است، تصریح کرد: با همکاری آب و فاضلاب و آتش‌نشانی سه شیر برای مناطق پرخطر مثل لحاف‌دوزان بازار در نظر گرفته شده که در صورت حریق بتوان برای اطفاء استفاده کرد.
 

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار