نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. آبان 1397 - 23:30   |   کد مطلب: 25901
در مراسمی با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان و فرماندار ویژه ملایر «هاشم اسکندری» به عنوان شهردار جدید سامن معرفی شد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از خبرگزاری بسیج، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان در مراسم تودیع و معارفه شهردار سامن با تقدیر از حمایت‌های فرماندار شهرستان ملایر، بیان داشت: مدیریت شهری یک مدیریت مستقلی است اما نیاز به حمایت دارد.

حسین جعفری افزود: با توجه به مشکلاتی که در شهرهای کوچک در مقایسه با شهرهای بزرگ وجود دارد نیاز به حمایت به‌ویژه حمایت مدیریت ارشد شهرستان بیشتر احساس می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان ملایر و در تعیین شهرداران خوشبختانه هیچ‌گونه مشکلی که احتیاج به ورود مدیر ارشد شهرستان و یا نمایندگان باشد را تاکنون نداشته‌ایم و این از نقاط مثبت و تعامل خوب اعضای شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان ملایر است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان با تقدیر از زحمات محمدرضا بشری، شهردار سابق شهر سامن افزود: ایشان یکی از بهترین شهرداران استان همدان بود و مدیر ارشد استان نیز اعتماد کاملی به ایشان داشته است.

وی ادامه داد: تعامل و هماهنگی خوب و مناسب با اعضای شورای شهر و مدیریت شهرستان ازجمله نقاط مثبت شهردار سابق بوده که امیدوارم شهردار جدید نیز همین راه را ادامه دهد.

در این مراسم هاشم اسکندری به‌عنوان شهردار جدید شهر سامن معرفی و از زحمات محمدرضا بشری به‌عنوان شهردار سابق سامن تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار