نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. دى 1397 - 22:11   |   کد مطلب: 26231
امام جمعه شهرستان ملایر با اشاره به دستگیری مجری پرس تی. وی در آمریکا بیان کرد: با این اقدام حقیقت آمریکا برای نسل جوان ما مشخص شد و آنان مجری شبکه پرس تی. وی را بدون هیچ جرمی دستگیر کردند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی- سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به آشنایی ملت ایران با آمریکا و فریبکاری آن‌ها اظهار داشت: ملت ایران به خوبی فریبکاری این کشور را در پیش از انقلاب دیده و با آن آشنایی دارد.

 وی ادامه داد: آمریکا امروز به دنبال تأمین بودجه برای  دیوارکشی بین کشور خود و دیگر کشورها است و این نشان از عقب ماندگی دارد.

امام جمعه شهرستان ملایر  با اشاره به دستگیری مجری پرس تی. وی در آمریکا بیان کرد: با این اقدام حقیقت آمریکا برای نسل جوان ما مشخص شد و آنان مجری شبکه پرس تی. وی را بدون هیچ جرمی دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه این مجری که آمریکایی‌الاصل بوده و  پس از شیعه شدن نام خود را به مرضیه هاشمی تغییر داد برای عیادت از برادر بیمارش به آمریکا رفته که در فرودگاه  دستگیرش کردند و او را به غل و زنجیر کشیده، گفت: آنهای که ادعای حقوق بشر دارند او را بدون علت شکنجه می‌دهند و این همان نمونه‌ای دیگر از حقوق بشر آمریکایی است.

برقراری تاکید کرد: جنایت آمریکا نسبت به خانم هاشمی کمتر از جنایت خاشقچی کشور عربستان نیست.

وی با بیان اینکه این همان حقوق بشری است که آمریکا از آن دم می‌زند، افزود: این کار آنها جنایتی بیش نیست و امید است آمریکا حماقت درجه یک خود را کنار بزند و این زن بی گناه را آزاد کند.

خطیب جمعه ملایر با اشاره به سقوط هواپیمای ارتش اظهار کرد: پنج تن از این شهدا اهل همدان بودند و یکی از آنها ملایری بوده که به همه خانواده‌های شهدا تسلیت می‌گویم.

وی با اشاره به سالروز ترور حسنعلی منصور اشاره و خاطرنشان کرد: منصور یکی از دست‌نشانده‌های آمریکا‌یی‌ها با تفکرات غربی بود که خیانت‌های فراوانی از جمله کاپیتولاسیون را در زمان پهلوی انجام داد که توسط جوانان مؤمن ترور شد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار