نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. مهر 1399 - 10:23   |   کد مطلب: 29064
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از تدارک ۲۹۰ برنامه فرهنگی، هنری و ادبی برای هفته ملی کودک خبر داد و گفت: این برنامه‌های متنوع در ۴۱ مرکز و کتابخانه ثابت و سیار استان اجرا می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ بهناز ضرابی زاده روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال شیوع بیماری کرونا مانع از حضور کودکان در رویدادهای هفته ملی کودک شد و بیشتر برنامه ها به صورت مجازی برگزار می شود و همچنین همزمانی با اربعین حسینی جلوه ویژه ای به فعالیت های این هفته داده است.

او کودکان را آینده سازان فردا دانست و گفت: اگر به تربیت آنها اهمیت بدهیم می توانیم به داشتن آینده روشن امیدوار باشیم و در صورت توجه نکردن به حقوق کودکان هیچ تضمینی برای فرداهای بهتر نیست.

ضرابی زاده تاکید کرد: تمام فعالیت های کانون معطوف به آینده سازی کودکان است تا انسانهایی خوش فکر، خلاق، کتابخوان و محقق پرورش بدهد و به همین دلیل برای همه اوقات کودکان و نوجوانان برنامه متنوع و مفید دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان افزود: برنامه های هفته کودک را با رژه خودروهای سیار در خیابانها آغاز کردیم این خودروها ۱۰ کتابخانه سیار شهری و روستایی بودند که با تزئینات خاصی این رویداد ارزشمند را به کودکان تبریک گفتند.

او خاطرنشان کرد: شعار هفته ملی کودک «آینده را باید ساخت» با هشتگ «بچه های اربعین» است و رونمایی از ۲ کتاب صوتی، مهرواره عکس، تقدیر از نخبه قرآنی و تجلیل از برگزیدگان مسابقه های بین المللی بخشی از رویدادهای این هفته در همدان است.

به گفته ضرابی زاده عروسکهای صلح و دوستی در این ایام رونمایی می شوند که این چهار عروسک نماینده هر قاره هستند که توسط اعضای کانون ساخته شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از بچه های روستایی خواست از برداشت محصول عکس بگیرند و  عکسهای زیبای خود را برای کانون ارسال کرده و جایزه دریافت کنند.

افتتاح کتابخانه در مدرسه روستای سولان، معرفی ۱۰ فیلم برگزیده کانون برای کودکان و تشکیل انجمن نجوم از دیگر برنامه های هفته ملی کودک در همدان است که ضرابی زاده به آنها اشاره کرد.

او از راه اندازی فروشگاه اینترنتی کانون خبر داد و گفت: خانواده ها می توانند به نشانی Shop.kpf.ir مراجعه کرده و با تخفیف ۲۵ درصدی کتابهای مورد علاقه فرزندانشان را تهیه کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار