نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. فروردين 1400 - 18:19   |   کد مطلب: 29504
حسین فارسی گفت: در بازرسی های انجام شده چهار واحد صنفی بی توجه به محدودیت های جدید کرونا پلمب شدند

به گزارش ملایری‌ها؛ حسین فارسی معوان سیاس اجتماعی فرماندار ملایر اظهار کرد: با توجه به وضعیت کرونا در شهرستان گشت های بازرسی روزانه از اصناف ملایر بازرسی می کنند.

 

وی افزود: در این گشت ها با واحدهای متخلف و بی توجه به اجرای محدودیت های جدید کرونا و مصوبات ستاد کرونا برخورد می شود.

 

فارسی با بیان اینکه در روز گذشته  چهار واحد صنفی متخلف توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی ملایر پلمب شدند تصریح کرد: اینکه حدود 99 درصد اصناف، کسبه و بازاریان همراهی لازم را با ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان دارند.

وی بیان کر:  گشت های بازرسی و نظارتی به صورت روزانه در 2 نوبت انجام می شود و با واحدهای صنفی متخلف و بی توجه به مصوبات ستاد کرونا برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه‌ها

موج اول کرونا قبل از رمضان99 موج دوم قبل از محرم99 موج سوم قبل از ایام فاطمیه 99 موج چهارم قبل از رمضان1400 عجیبه !خدا با مذهب و دین مخالف است یا دولت و وزارت بهداشت با دین مخالف است؟! خیلی واضح است که زمان موج کرونا را وزارت بهداشت روحانی تعیین و مدیریت میکند بنابراین هم بیماری، ساختگی است و هم موج آن لذا کرونا بیماری جهانی نیست برنامه ای جهانی است که در کشورهای مختلف اهداف مختلف دارد برنامه کرونا از چین بزرگ و با اعلام عده ای پزشک چینی که با سازمان جهانی بهداشت همکاری میکردند شروع شد و هدفش توقف و نابودی طب سنتی چین(طب سوزنی) بود البته 4ماه بعد چین دست برنامه سازان کرونا را خواند و ضمن بازداشت پزشکان جاسوس ،کرونا در چین تمام شد. برنامه کرونا در امریکا جهت کنترل اعتراضات سیاهان اجرا شد برنام کرونا در اروپا بخصوص انگلیس و فرانسه نیز جهت کنترل اعتراضات ضد دولت ها اجرا شده است در سایر کشورها برنامه کرونا اهرمی است که دولت ها جهت کنترل تقاضای مردم و نیز کنترل شورش ها و اعتراضات از آن استفاده میکنند اما در ایران برنامه کرونا جهت توقف دین اسلام و نابودی مذهب شیعه توسط اصلاح طلبان و دولت غربگرا و بی دین روحانی با اسپانسری و حمایت سازمان جهانی بهداشت اجرا شده است و متاسفانه موجب مرگ و میر بسیاری از ملت و کم رنگ شدن مذهب شیعه و نیز تعطیلی اقتصاد شده است متاسفانه مسئولان عالیه نظام و قوه قضاییه و مجلس و سایر نهادهای نظارتی تاکنون اقدام موثری در قبال اقدامات دولت مخرب انجام نداده اند شاید هم خودشان را به خواب زده اند

دیدگاه شما

آخرین اخبار