نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. فروردين 1400 - 20:38   |   کد مطلب: 29516
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام داوطلبان شورای اسامی روستاها، ۹۴۵ داوطلب در چهار بخش تابعه این شهرستان شامل بخش مرکزی، جوکار، سامن و زند نام نویسی کردند که تعداد نامزدها نسبت به دوره قبل انتخابات ۱.۷۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ملایری‌ها؛«قدرت الله ولدی» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پنجمین دوره شوراهای اسلامی روستاها ۸۶۹ داوطلب در این شهرستان ثبت‌نام کردند که در این دوره  ۷۶ نفر  افزایش یافته است.

وی افزود: به تفکیک بخش‌های تابعه ملایر، ۲۶۷ داوطلب در بخش مرکزی، ۲۰۶ داوطلب در بخش جوکار، ۲۷۱ داوطلب در بخش سامن و ۲۰۱ داوطلب در بخش زند برای ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا نام‌نویسی کردند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به افزایش پنج روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شورای روستا در این شهرستان بیان کرد: در دوره قبل انتخابات شوراها، ۱۶۶ روستای ملایر واجد شرایط برگزاری انتخابات بودند که در این دوره سه روستای «گلدسته» در بخش مرکزی، «میرزاییه» در بخش جوکار و «بیدکرپه وسطی» در بخش زند به روستاهای واجد شرایط این شهرستان اضافه شد.

ولدی یادآور شد: علاوه بر این ۲ روستای «توسک علیا و سفلی» نیز  که در دوره پنجم، انتخابات شوراهای اسلامی روستا تعداد داوطلبان به حد نصاب نرسیده بود در این دوره برگزار می شود.

وی گفت: در مجموع ۵۱ روستا در بخش مرکزی، ۳۵ روستا در بخش جوکار، ۴۳ روستا در بخش سامن و ۴۰ روستا در بخش زند در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراها هستند.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه ملایر از نظر شمار ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستا در استان همدان پیشتاز است، افزود: ۹۰۶ نفر از داوطلبان ثبت‌نام شده مرد و ۳۹ نفر نیر زن هستند.

ولدی تاکید کرد: مردم ملایر در انتخابات ۱۴۰۰ همانند دوره های گذشته با حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رای، پای‌بندی خود به نظام و انقلاب اسلامی را ثابت خواهند کرد.

 

ایرنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار