نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. ارديبهشت 1400 - 10:28   |   کد مطلب: 29591
شهاب عظیمی گفت: با همکاری اصحاب رسانه شهرستان دومین خانه هلال خبرنگاران کشور در ملایر افتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ شهاب عظیمی رئیس جمعیت هلال احمر ملایر در حاشیه افتتاح برنامه های هفته هلال احمر  در  جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سالرور یکصدمین سال تاسیس هلال احمر کشور برنامه های متنوعی در شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: نخستین خانه هلال خبرنگاران در استان همدان و دومین خانه هلال خبرنگاران کشور با همکاری اصحاب رسانه شهرستان   در ملایر افتتاح شد.

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر افتتاح خانه هلال خبرنگاران را نشان از نشان از اهتمام و همراهی اصحاب رسانه با جمعیت هلال احمر دانست و بیان کرد: نخستین خانه هلال خبرنگاران در یزد افتتاح شد و م دومین خانه در ملایر افتتاح می شود.

وی گفت: افتتاح خانه های هلال در راستای تحقق شعار "هر خانه یک امدادگر"  است و امید است  از اصحاب رسانه شهرستان کمال بهره و استفاده را برای کمک و پیگیری از حوادث ببریم.

عظیمی با بیان اینکه از استان افتتاح 20 خانه هلال در شهرستان ابلاغ شده است، تصریح کرد: تا کنون 43 خانه هلال در شهرستان افتتاح شده است که تا پایان هفته هلال احمر این آمار به 45 خانه می رسد.

وی تصریح کرد: خانه های هلال در جهت توانمند سازی و تاب آوری جامعه در مناطق مختلف بخصوص در مراکز دهستان افتتاح می شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر با بیان اینکه در روستاهای داوطلب نیز خانه ای هلال افتتاح می شوند، تصریح کرد:  اموزش کمک های اولیه به مردم و تشکیل تیم های عملیاتی برای مواقع بحران از مهمترین اهداف در خانه ای هلال است.

وی گفت: تا کنون 43 خانه هلال روستایی و دو خانه شهری شامل خانه هلال خبرنگاران و خانه هلال شهید ابراهیم خانی در محله کم برخوردار ولی بخشی در ملایر افتتاح شده است .
عظیمی با اشاره به مهمترین برنامه های هفته هلال احمر در ملایر تصریح کرد: افتتاح خانه هلال در روستای ازناو، محله ولی بخشی و خانه هلال خبرنگاران، افتتاح نمایشگاه عکس و صنایع دستی و سرکشی از خانه امدادگر فقید محمد عرفانیان از برنامه های مهم این هفته است.
وی افزود: همزمان با هفته هلال و با همراهی خیرین عملیات ساخت پایگاه امداد و نجات آورزمان آغاز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار