نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. اسفند 1401 - 8:45   |   کد مطلب: 32122
رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اعلام کرد: حوادث مربوط به چهارشنبه پایان سال در استان همدان فوتی و قطع عضو نداشت ، ۱۴۲ نفر مصدوم داشت که ۹۴ نفر از آنها سوختگی بوده است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا؛ محمد رضا شکوهی اظهار داشت: ۸۵ نفر هم اینک در بخش مراقبت های ویژه و مراکز درمانی بستری هستند.

وی بیان کرد: همچنین ۱۷ نفر از ناحیه چشم دچار آسیب شدید شده اند و ۲۱ نفر هم با مصدومیت خراشیدگی و بریدگی گزارش شده است که چهار مورد از ناحیه سر و گردن و چهار نفر هم دستشان دچار بریدگی و خراشیدگی شد.

شکوهی با بیان اینکه حوادث چهارشنبه سوری امسال در همدان فوتی و قطعی عضو نداشت: شمار مصدومان این آیین پارسال در استان همدان ۱۱۳ مورد بوده است.

انفجار ۲منزل مسکونی در همدان

همچنین روابط عمومی سازمان آتش نشانی همدان اعلام کرد که انفجار دو منزل مسکونی ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در شهر همدان نیز ۶ مصدوم بر جا گذاشته است.

بر اساس اعلام این سازمان یکی از این حوادث در ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه ۲۳ اسفند ماه در منزلی واقع در حصار امام همدان رخ داد که در کمترین زمان ممکن و در پی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان همچنین از انفجار مهیب دیگری در یک آپارتمان واقع در خیابان "نظر بیگ" در ساعت حدود ۲۰ و ۴۴ دقیقه امشب خبر داد که بر اثر آن سه نفر نیز به شدت مصدوم شده اند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار